جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
رسانه

حوزه/معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت: امیدآفرینی و ترویج روحیه انقلابی در جامعه از رسالت های اصلی بسیج رسانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، بهمن سپهوند، معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز به مناسبت سالروز تاسیس بسیج رسانه در جمع خبرنگاران که به میزبانی خبرگزاری ایرنا لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه امید آفرینی و ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه از رسالت های ویژه و اصلی بسیج رسانه است، افزود: اصحاب رسانه باید با اخلاص، سعه صدر و همت جهای برای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات از مظاهر و نمادهای اصلی جهاد تبیین برای تعیین آینده و سرنوشت کشور به شمار می رود، بیان داشت: دعوت مردم به حضور در انتخابات جهاد تبیین است و برای نشر این جهاد در بین آحاد جامعه باید تلاش و تبلیغ مستمر داشته باشیم و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جامعه به ویژه برای نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو کنیم.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به اهمیت انتخابات در ابعاد گوناگون داخلی، منطقه ای و فرامنطقه ای اشاره و خاطرنشان کرد: امنیت پایدار از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انتخابات باشکوه در کشور به شمار می رود که باید برای ادامه این امنیت پایدار مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب کنیم.

سپهوند با اشاره به اینکه رقابت سالم باید در رأس امور برگزاری انتخابات باشد، گفت: رقابت سالم در آینده کشور و داشتن مجلسی تأثیرگذار و کارآمد تأثیر فراوانی دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از چالش های پیش رو در انتخابات توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: باید در این رابطه دشمن شناسی و بصیرت افزایی داشته باشیم و در بزنگاه ضمن برنامه ریزی برای دسیسه ها، جلوی نفوذ دشمن را بگیریم.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه امید آفرینی در نظام باید مورد توجه همگان قرار گیرد، گفت: توجه به مقوله اقتصاد دو وجه دارد که یک وجه معرفی اقدامات و توطئه های دشمن و دیگری بیان دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین افراد جامعه است باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

سپهوند با اشاره به اینکه اهمیت انتخابات آتی با دشمن شناسی شکل خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: انتخابات مظهر قوت و اقتدار ملی است و انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که قلب تپنده تمدن جهان اسلام است باید سالم، پرشور و باشکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مرکز ثقل تمدن و فرهنگ اسلامی است، گفت: اهمیت تمدنی و فرهنگی جمهوری اسلامی باید در جامعه تبیین و تشریح شود.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه همواره با بصیرت مردم ولایی و انقلابی جنگ های فرهنگی و ترکیبی دشمن با شکست مواجه شد، افزود: اهمیت انتخابات پیش رو در بعد داخلی، منطقه ای و فرامنطقه ای باید برای مردم بیان شود.

رضا مریدی اصل، مسئول بسیج رسانه استان لرستان هم در این نشست با اشاره با اینکه تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب در جامعه از رسالت ها و وظایف اصحاب رسانه است، گفت: اصحاب رسانه باید دستاوردهای و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ابعاد گوناگون تبلیغ، تبیین و تشریح کنند.

وی در پایان بر شرکت اعضای بسیج رسانه در اردوها و تورهای راهیان پیشرفت تأکید و خاطرنشان کرد: انتظار می رود اصحاب رسانه با بازدید از دستاوردهای انقلاب در مناطق مختلف کشور در اطلاع رسانی این دستاوردها به بطن جامعه همت داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha