پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما نشان از مردم سالاری دارد و شرکت در انتخابات پشتوانه قدرت نظام است، گفت: انتخابات در کشور ما مظهر اقتدار نظام و مردم سالاری دینی است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر صبح امروز در نشست که با مدیران، معاونین مدارس علمیه خواهران استان در سالن اجتماعات مدیریت حوزه خواهران استان با تاکید بر نقش آفرینی طلاب در امر انتخابات، اظهار داشت: حوزه خواهران استان با توجه به ارتباط گسترده ای که با بدنه مردمی و جامعه بانوان استان دارد با امیدآفرینی می تواند نقش بسیار مهمی را در انتخابات ایفا نماید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: دشمن از مشارکت مردم هراس دارد و همیشه به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انتخابات بوده است.

وی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما نشان از مردم سالاری دارد و شرکت در انتخابات پشتوانه قدرت نظام است، گفت: انتخابات در کشور ما مظهر اقتدار نظام و مردم سالاری دینی است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با تاکید بر برنامه ریزی طلاب و ایجاد گروه های تبلیغی جهت تبیین مشارکت در انتخابات، بیان داشت: حوزه علمیه نقش بسیار مهمی در افزایش مشارکت در انتخابات دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha