دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غفوری،  در دیدار با ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه پاوه و جمعی از ائمه جمعه و شورای افتاء شهرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: به‌یاری خدا، تحکیم وحدت و افزایش همدلی بین علمای منطقه، موجب برگزاری انتخاباتی دشمن‌شکن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غفوری شامگاه چهارشنبه در دیدار با ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه پاوه و جمعی از ائمه جمعه و شورای افتاء شهرستان، ضمن تقدیر از خدمات ارزنده ماموستا قادری، گفت: اقدامات شما در شهرستان پاوه، بسیار ارزشمند و الگوی بسیار مناسبی برای همگان، خصوصاً سایر علمای منطقه است.

وی کرمانشاه را در وحدت و تقریب مذاهب نمونه دانست و گفت: مراسمی چون نشست اخیر، با موضوع هم‌اندیشی علمای اهل سنت استان در شهرستان پاوه که‌ به ‌لطف خدا، با محوریت شخص حاج ماموستا قادری، بسیار باشکوه و اثرگذار برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری هم‌اندیشی علمای اهل سنت استان را موجب تحکیم و افزایش همدلی بین علمای منطقه دانست و گفت: این وحدت و همدلی به یاری خدا ، موجب برگزاری انتخاباتی دشمن شکن خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به الگوبودن استان کرمانشاه در وحدت و همدلی گفت: وضعیت استان در وحدت و تقریب مذاهب بسیار مناسب است و باید این حس اخوت قلبی بین علما و فضلای شیعه و سنی، بیش از پیش تقویت شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha