سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غفوری،   در دیدار با جمعی از عشایر بسیجی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضور در انتخابات به ‌منزله جهاد در مقابل دشمن است و هر رأی به ‌مثابه موشکی است که به‌سمت اردوگاه دشمن شلیک می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غفوری صبح امروز در دیدار با جمعی از عشایر بسیجی، اظهار داشت: شرایط امروز کشور یکی از حساس‌ترین شرایط تاریخ است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، نقش مردم و دین در اداره جامعه را اساس کار دانست و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردمی که با عقیده به اسلام و مشارکت در همه صحنه‌ها در این کشور زندگی می‌کنند، با سایر کشورهای دنیا، به ‌برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی متفاوت است.

وی یادآور شد: استکبار جهانی به‌سرکردگی آمریکا برنامه دارد که دنیا را به‌طور کلی با مدیریتی که به ‌دست خودش باشد، اداره کند.

امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه دشمنان از سال‌ها پیش با تبلیغات گسترده در ماهواره، رسانه‌ها و به‌ ویژه فضای مجازی، برای اداره دنیا تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: صرفاً برای القای این مطلب تلاش می‌کنند که فقط نظام سرمایه‌داری در غرب می‌تواند دنیا را اداره کند و پایان کار جهان هم به حاکمیت مطلق همین نظام سرمایه‌داری ختم می‌شود.

وی با مروری بر اهمیت نقش‌آفرینی مردم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و ملت شریف و سربلند ایران اسلامی، مسئولیت بزرگی را در این عالم عهده‌دار شده‌اند و پرچم عزت، استقلال، خداجویی، توحید و پرچم پیشرفت و سربلندی را برافراشته‌اند، به همین جهت ملت شریف ما، در جهان الگو شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، ابراز کرد: به‌تصریح سیاست‌مداران آمریکایی که دشمنان ما هستند، امروز تصمیم‌گیرنده در خصوص منطقه غرب آسیا، ملت بزرگ ایران اسلامی به‌رهبری آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای است.

امام‌جمعه کرمانشاه، با اشاره اینکه امروز در جبهه مقاومت تجارب دیگری پیش‌روی ما است، عنوان کرد: ملت مظلوم غزه همان تربیت شدگان انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری، میدان جنگ امروز را میدان عرصه‌های فکری، شناختی و ادراکی دانست و تصریح کرد: جنگ نظامی ایران را نابود نکرد و به ‌ناچار استکبار به جنگ نرم و جنگ اقتصادی روی آورد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: به‌ اقرار خود کارشناسان آمریکایی، اگر ایران در جنگ اقتصادی نابود نشود، به ابرقدرت تبدیل خواهد شد و می‌بینیم که به فضل خدا امروز ایران تبدیل به ابرقدرت منطقه شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با ذکر این نکته که لازم است عظمت نظام اسلامی و همراهی مردم با آن را به جهانیان نشان دهیم، خاطرنشان کرد: برای اینکه به دشمن بفهمانیم ملت ما قدر این حضور، تأثیرگذاری، نظام و میراث شهدا را می‌داند، در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ و انتخابات ۱۱ اسفند حضور پیدا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: حضوردر انتخابات به ‌منزله جهاد در مقابل دشمن است و هر رأی به ‌مثابه موشکی است که به‌سمت اردوگاه دشمن شلیک می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، با اشاره به شهادت زائرانی که در سالگرد شهادت حاج قاسم به شهادت رسیدند، خطاب‌به دشمنان تأکید کرد: دشمن بداند که این ملت نه‌تنها با شهادت از صحنه خارج نمی‌شود، بلکه به‌ازای هر شهیدی که تقدیم می‌کند، جمعیتی راهش را ادامه خواهد داد.

هر رأی همانند موشکی است که به ‌سمت اردوگاه دشمن شلیک می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    هر شلیکی به سمت دشمن بی پاسخ نمی مانند . خواص که در حصون استوارند این عوام الناس اند که بایستی تاوان بدهند