دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معروفی

حوزه/ سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید سلیمانی داعش را با فضل الهی و رهبری امام خامنه ای سیطره آنها را برچید و از تشکیل یک اسرائیل دوم در جهان جلوگیری کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، اولین اجلاس بین المللی رسانه‌ای تهران با موضوع اتحاد رسانه ای مقابله با تروریسم و داعش از غزه تا کرمان در سالروز تأسیس بسیج رسانه با حضور جمعی از خبرنگاران داخلی و خارجی ، مسئولین و برخی از خانواده‌های شهدای کرمان و مقاومت اسلامی در تهران برگزار شد.

سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در اجلاس بین المللی رسانه ای تهران اظهار کرد: حادثه دلخراش کرمان در سالروز شهادت شهید سلیمانی نشان داد که دشمن ما شکست خورده و در حال فرار انتحار می‌کند و برای بقا چیزی ندارد.

وی ادامه داد: داعشی را که آمریکایی ها برای تامین امنیت اسرائیل تاسیس کرده بودند شهید سلیمانی آن را با فضل الهی و رهبری امام خامنه ای سیطره آنها را برچید و از تشکیل یک اسرائیل دوم در جهان جلوگیری کرد.

سردار معروفی تصریح کرد: دستاورد این کار بزرگ فقط برای ایران و مقاومت اسلامی نبود بلکه اثر آن در امنیت مربوط به اروپا هم شد، اگر داعش از بین نمی‌رفت اروپا امنیت نداشت . این یک کار جهادی انقلابی و همراه با نگاه دینی و انسانیت و ارزش های الهی و نه نگاه صرفا قومی و مذهبی بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: در مقابل پیروزی بزرگ، دشمن قلب سردار سلیمانی را هدف قرار داد تا قلب مقاومت و جهان اسلام از کار بیافتد، اما به هدف خود دست نیافت چرا که اولین نرم افزار انتقام آن ۸۵ میلیون قلب سلیمانی در ایران بود که به حرکت درآمد. اولین نرم افزار انتقام ۲۵ میلیون نفری بود که زیر پیکر مطهرش عزداری و تشییع کردند. نرم افزار بعدی انتقام، برگزاری مراسم های بزرگداشت سالگرد اول، دوم، سوم و چهارم شهید سلیمانی بود.

وی با اشاره به وصیت نامه شهید سلیمانی گفت: ایشان در این وصیت تاکید کرد که اینجا حرم و خیمه گاه رسول الله است اگر ماند دیگر حرم ها باقی می ماند. اما نکته ای که تاکنون مطرح نشده این است که شهید سلیمانی چهار ماه قبل از شهادت خود حسینیه بیت الزهرا را موقوفه حضرت زهرا(سلام الله علیها) می کند و شرط می کند هر سخنران و مداحی که اینجا می آید علاوه بر اینکه باید محب اهل بیت باشد باید محب امام خمینی و خامنه ای نیز باشد.

سردار معروفی اظهار کرد: شهید سلیمانی محصول انقلاب اسلامی، امام(ره) و ولی حجت خدا و عصاره ملت بزرگ ایران است هر کس می خواهد بداند انقلاب اسلامی و ولایت و دین چه کرده در قاسم سلیمانی مطالعه کند او خروجی نظام جمهوری است و استاد او امام خامنه ای است.

وی با اشاره به صبر بازماندگان حادثه کرمان و ولایت مداری آنها گفت: تنها خواسته این خانواده ها دیدار با امام خامنه ای است تا از این طریق آرام شوند . حتی خانواده چهارده شهید اهل سنت نیز همین خواسته را داشتند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: درود بر شهدا و صبر مقاومت غزه و شهدای رسانه غزه چون آنها توانستند وجدان های خواب جهان را بیدار کنند. آنها کنار فلسطین ایستادند برای همین آنها را شهید کردند. برای دفاع از مظلوم و محرومین در مقابل نظام سلطه وحدت رسانه ها لازم است و این وحدت از انشقاق جهان اسلام جلوگیری می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha