جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
امام جمعه خارگ

حوزه / حجت الاسلام کارگر گفت: اولین مسأله مردم در جزیره خارگ، ایجاد ظرفیت‌های اشتغال در سال رشد تولید است و این مهم با ایجاد زنجیره تولید محصولات پرفروش پتروشیمی حاصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ صبح امروز در دیدار با مدیر عامل جدید پتروشیمی خارگ اظهار داشت: اولین مسأله مردم در جزیره خارگ، ایجاد ظرفیت‌های اشتغال در سال رشد تولید است و این مهم با ایجاد زنجیره تولید محصولات پرفروش پتروشیمی حاصل می‌شود.

امام جمعه خارگ افزود: در زمان مدیریت، مجموعه‌ای از نخبگان صنعت پتروشیمی به شما سپرده می‌شود و این امانتی است که توجه جدی به رضایت‌مندی کارمندان و کارگران، ادای امانت محسوب می‌شود.

حجت الاسلام کارگر ابراز کرد: همدلی و همراهی در خدمات اجتماعی و توجه به مردم لازم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خارگ، تصریح کرد: توجه به مردم و مردم‌داری با حضور در مراسمات ملی و مذهبی جزیره، خرید از بازاریان و استفاده از ظرفیت اقتصادی مردم مورد محقق می‌شود.

همچنین امام جمعه خارگ نسبت به خدمات به مردم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، همراهی، همدلی و همکاری با مسئولان دولتی و محلی جهت رفع نیازهای ضروری جامعه مانند تأمین خوراک گاز مصرفی مردم و نجات از سیلندر گاز تأکید کرد.

حجت‌الاسلام کارگر ضمن تبریک انتصاب کریمی به عنوان مدیر عامل جدید پتروشیمی، از تلاش‌های مدیر عامل سابق و هیات مدیره جهت توجه به زیرساخت‌های آموزشی و اشتغال تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha