یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رونمایی از کتاب

حوزه/ کتاب «قرآن کلید الهی» دربردارنده ۲۰۰ انگیزه برای حفظ قرآن کریم مبتنی بر آیات قرآن، منابع روایی شیعه و کلمات علمای ربانی به قلم ذبیح‌الله طاهری رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین رونمایی از کتاب «قرآن کلید الهی» با حضور حجت‌الاسلام‌ سید مصطفی حسینی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، شهریار پرهیزگار و جمعی از مدیران و فعالان قرآنی کشور ظهر امروز در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین قم برگزار شد.

کتاب «قرآن کلید الهی» دربردارنده ۲۰۰ انگیزه برای حفظ قرآن کریم مبتنی بر آیات قرآن، منابع روایی شیعه و کلمات علمای ربانی است که به قلم استاد ذبیح‌الله طاهری نوشته شده و استاد شهریار پرهیزگار نیز مقدمه‌ای بر این کتاب نگاشته است.

هدف از نگارش این کتاب ترویج و افزایش حافظان قرآن کریم که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است بیان شده و در مقدمه این کتاب این‌گونه آمده است که «قبل از قرارگرفتن در مسیر حفظ قرآن و انس با کلمات وحی، نیاز است که بیشتر با عوامل انگیزشی حفظ آشنا شویم تا اگر در طول این راه کسی یا کسانی ناآگاهانه ما را از ادامه مسیر دلسرد کردند و یا خودمان دچار سستی در اراده شدیم، بتوانیم با مرور این عوامل انگیزشی، نیرویی دوباره گرفته و با پشتکار بیشتری این مسیر را ادامه دهیم.»

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب «قرآن کلید الهی» می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://Www.Ayehnoor.com و یا ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۲۳۶۵ برای خرید این کتاب اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مائده حاجی محمدی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    از خدای مهربان میخواهم که به همه ی ما مسلمانان توفیق خواندن وتدبر در ایات الهی وعمل به قرٱن را بدهد.وشمارا در این راه پر خیروبرکت یاری دهد.ومورد عنایات ودعای صاحب الزمان باشید.
    • . IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      0 0
      ان شاء الله تعالی