جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ر

حوزه / فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه فرهنگ شهدایی خط و مرز ها را در عرصه انتخابات نمی پسندد گفت : در انتخابات اگر خوب انتخاب کرده باشییم تیری سهمگین بر پیکره دشمن زده ایم و اگر بد انتخاب کرده باشیم رگ انقلاب انحراف پیدا خواهدکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مراسم دومین سالروز خاکسپاری شهدای پرآوازه و همیشه جاودان گمنام و هفتمین روز عروج آسمانی زائران "سردار دلها " شب گذشته با حضور روحانیون، مسئولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در آستان مقدس امامزادگان حضرت هاشم بن علی (ع) و حضرت فاطمه بنت العسکری(س)آران و بیدگل برگزار شد.

سردار رجایی همرزم سردار دلها در این مراسم با بیان اینکه شهدا درس ایثار و فدا کاری را به مردم یاد دادند با بیان اینکه متاسفانه عده ای درک شناخت شهید را ندارند یاد آورشد: شهدا در راه خدا مبارزه کردند و نزد خداوند متعال روزی می برند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا دستاوردهای بزرگی را برای انقلاب به دست آوردند.تصریح کرد : امام راحل فرمودند شهدا مانند ستارگان آسمانی هستند که اهل معرفت و دل راه و روش آنها را می آموزند.

رجایی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران بر سنت الهی پایه گذاری شده است، نظام اسلامی ایران را محور کشورهای اسلامی دانست و افزود: ایستادگی، شجاعت، شهامت و مقاومت مردم فلسطین، لبنان، عراق، سوریه ، یمن و... در برابر مستکبرین ظالم نشات گرفته از شهدای انقلاب اسلامی ایران می باشد.

همرزم سردار دلها با بیان اینکه شهدا با نثار خون خود تمام فتنه ها و توطئه های استکبار جهانی را خنثی نموده اندتصریح کرد : شهدا علاوه بر خنثی نمودن توطئه های بعد از پیروزی انقلاب، ۸ سال جنگ را نیز با دست خالی در برابر دشمن تمام دندان مسلح به خوبی اداره کردند و اجازه ندادند ذره ای از خاک کشورمان به دست صدامیان بیفتد .

رجایی به نقش شهید سردار سلیمانی در ریشه کنی داعش در منطقه اشاره کرد و افزود: داعشی که دهها کشور اروپایی ، عبری و عربی با تجهیز سلاح های پیشرفته پشت سرش بودند در انگلیس و ترکیه آموزششان دادند و به زنان شیعه و سنی عراق و زنان ایزدی سوریه و زنان مسیحی حلب و افغانی تعرض کردندبه دست سردارشهید سلیمانی ، شهدا و نیروهای مقاومت این نطفه خبیث در منطقه خفه شد.

همرزم سردار دلها به جنایات داعش اشاره کرد و افزود : کسانی که می گویند نه غزه و نه لبنان و زن زندگی آزادی نمی دانند که این گروه تروریستی گفته بود گام بعدی تصرف مشهد الرضا است .

وی ادامه داد: مگر نمی بینند که امروز در اروپا با تشویق قانون هم جنس بازی از زن به عنوان یک ابزار اقتصادی و جنسی استفاده می شود .

رجایی به کرامت زن در دین اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه دین اسلام بهشت را زیر پای زنان می داند افزود : دین اسلام به قدری برای زن ارزش قایل است که پیامبر اکرم (ص) زن را از زنده به گوری نجات داد.

فرمانده دوران دفاع مقدس از بین بردن شجره خبیثه داعش را مهمترین دستاورد شهدا و جبهه مقاومت دانست و تصریح کرد : امنیتی که در منطقه و کشورمان حاکم است مدیون بصیرت شهید سلیمانی و ایثارگری شهدای مقاومت است.

رجایی مقاومت حماس در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و با بیان اینکه اگر کمک امریکا ، انگلیس و فرانسه نبود اسرائیل یک لحظه هم توان رویارویی با مقاومت را نداشت افزود : حماس چنان ضربه سنگینی به رژیم غاصب اسرائیل زده که حریم امنیتی ، اقتصادی سیاسی و اطلاعاتی آن از هم پاشیده شده است

همرزم سردار سلیمانی تصریح کرد: علیرغم اینکه از شهادت زنان و کودکان بیگناه غزه دل خون هستیم ولی افق پیروزی اسلام و جبهه مقاومت با نابودی اسرائیل نزدیک است.

رجایی برلزوم حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و زمینه ساز ظهور را نیازمندسلاح بصیرت، مقاومت و وحدت دانست و گفت : برای حفظ نظام اسلامی ایران باید خط مرز های فرعونی شکسته شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه فرهنگ شهدایی خط و مرز ها را در عرصه انتخابات نمی پسندد گفت: در انتخابات اگر خوب انتخاب کرده باشیم تیری سهمگین بر پیکره دشمن زده ایم و اگر بد انتخاب کرده باشیم رگ انقلاب انحراف پیدا خواهدکرد.

رجایی شایسته سالاری را مهمترین ملاک فرد اصلح دانست و تاکید کرد : در انتخابات به افراد متقی ، شایسته ،شجاع ، دلسوز مردم حتی اگر از دوستان و آشنایان ، همشهری ، هم جناح و هم محلی ما هم نبود رای بدهیم .

اجرای سرود ، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، روایت گری و مرثیه سرایی کربلایی حسین برزی ذاکراهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha