یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمن بدنبال این است که مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند و بار دیگر دنیا خواهد دید که مردم به تکلیف شرعی، ملی و عزتمندانه خود عمل خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع کرمانشاه، با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب و میلاد با سعادت امام محمدباقر(ع)، اظهار داشت: رجب، شعبان و رمضان، ماه های خداست و سر آغاز فصل معنویت سال، برای اهل ایمان و برای اولیاء خدا و مؤمنان بسیار حائز اهمیت است.

وی ماه رجب و شعبان را مقدمه برای ورود به میهمانی خداوند در ماه مبارک رمضان ، به ویژه درک شب قدر دانست و گفت: ماه رجب المرجب به عنوان ماه استغفار و طلب آمرزش، شناخته می شود و سفارشات متعددی راجع به استغفار روزانه داریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، اعتکاف را از اعمالی مهم و سازنده و سرنوشت ساز در زندگی انسان دانست و گفت: اعتکاف منشأ کرامت ها، نورانیت و تحولی در زندگی انسان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری به ۲۷ دی شهادت حجت‌الاسلام نواب صفوی و یاران شهیدش اشاره کرد و افزود: رژیم ستمشاهی این آزادمردان را به جوخه اعدام سپرد و همچنان فریادهای آنان و اقدامات انقلابی آنها، در تاریخ ما اثرگذار است.

امام‌ جمعه کرمانشاه با اشاره به کشتار مردم مظلوم غزه و اقدام ارزشمند دولت آفریقای جنوبی و کشاندن اسرائیل غاصب به پای میز محاکمه، گفت: رژیم صهیونیستی در این ۹۸ روز مرتکب نسل‌کشی شده است و دیوان لاهه هم باید او را به دنیا به عنوان جنایتکار معرفی کند.

وی با اشاره به تصویب قطعنامه آمریکا با جوسازی در شورای امنیت، مبنی بر اینکه جلوی اقدامات یمن در دریای سرخ علیه کشتی هایی که به مقصد سرزمین های اشغالی در حال حرکت هستند گرفته شود، گفت: شورای امنیت، ملعبه دست استکبار است که سایر قطعنامه های علیه ظالمان را وتو می کند، اما اقدام علیه رزمندگان یمنی، سریع تصویب می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری گفت: در فلاکت شیطان بزرگ و انگلیس خبیث همین بس که برای حمله به یمن با هزاران تن بمب، تنها بدون حضور سایر کشورها، خانه و کاشانه مردم را ویران کردند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان نخست وزیر انگلیس که رزمندگان یمنی در جواب بمباران های امروز جوابی ندهند که حاکی از بزدلی تجاوزگران است، گفت: آمریکا با توجه به خبط بزرگی که در بمباران مردم یمن انجام دادند، ناوهایش از تیررس پهبادهای رزمندگان یمنی، در امان نخواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه به اهمیت حضور مردم در صحنه های تقویت نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به منزله حضور در جبهه مقاومت در مقابل دشمن است.

امام‌ جمعه کرمانشاه گفت: انتخابات ۱۱ اسفند، راهبرد امام راحل بود و از اول این بوده که مردم در همه ارکان انقلاب اسلامی حضور داشته باشند و تا آخر این چنین خواهد بود.

وی در ادامه گفت: دشمن بدنبال این است که مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند و بار دیگر دنیا خواهد دید که مردم به تکلیف شرعی، ملی و عزتمندانه خود عمل خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به اینکه مسئولین بدنبال تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم هستند، گفت: مسئولین باید مهار تورم را که شعار سال بود، با همت بیشتر پیگیری کنند، تا مردم آثار آن را در زندگی خود ببینند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با یادآوری این نکته که مردم شریف ما ایمانشان را به هیچ قیمتی از دست نمی دهند و میراث شهدا را با هیچ کس معامله نخواهند کرد، بیان داشت: اما مسئولین هم وظیفه دارند تا تلاش مضاعفی بنمایند که منجر به حل مسائل معیشتی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha