دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کارگاه

حوزه / مسئول مرکز مشاوره اسلامی سماح از برگزاری دوره عشق پایدار در محل این مرکز خبر داد.

حجت الاسلام مجید عظیمی‌وند مسئول مرکز مشاوره اسلامی سماح در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری دوره عشق پایدار، اظهار داشت: اولین جلسه کارگاه عشق پایدار، فردا چهارشنبه ٢٧ دی ماه ١۴٠٢ از ساعت ١۴ الی ١٧ با حضور اقشار مختلف مردم همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کارگاه در مرکز مشاوره سماح به آدرس، همدان، خیابان شهدا، کوچه آیت اللّه آخوند(ره)، بیت شهید آیت الله مدنی برگزار می‌شود.

مسئول مرکز مشاوره اسلامی سماح، با بیان اینکه اولین کارگاه این دوره، کارگاه مهارت‌های ارتباطی همسران خواهد بود که توسط حجت الاسلام کمندانی از اساتید و مشاوران این مرکز برگزار خواهد شد، یادآور شد: علاقمندان جهت شرکت در این کارگاه، نام و نام خانوادگی و شماره همراه و نام کارگاه مورد نیازشان را می‌توانند به شماره ۰۹۹۳۹۰۰۳۳۴۳ و یا از طریق پیام رسان ایتا به آیدی @AlirezakAMANDANY ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین علاقه مندان جهت ارتباط با مرکز مشاوره سماح و اطلاع از کارگاه‌ها و دوره‌ها، می‌توانند با شماره ۳۲۵۲۸۲۰۱ تماس گرفته و یا در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/Samah_Hamedan عضو کانال این مرکز شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha