شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دستگیری

حوزه / پس از طرح برخی مطالبات در فضای عمومی همدان توسط مردم و ورود نماینده ولی فقیه در استان و درخواست پیگیری از متولیان و نهادهای ذی‌ربط در رابطه با یکی از پرونده‌های مطرح شده، دادستان همدان از دستگیری فردی به اتهام تجاوز به عنف در تهران خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، پس از طرح برخی مطالبات در فضای عمومی همدان توسط مردم و ورود نماینده ولی فقیه در استان و درخواست پیگیری از متولیان و نهادهای ذی‌ربط در رابطه با یکی از پرونده‌های مطرح شده، شب گذشته حسن خانجانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام سریع دستگاه قضایی در پیگیری مطالبات مردمی درباره فردی به اتهام تجاوز به عنف، اظهار داشت: این فرد شب گذشته توسط ماموران حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان همدان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره کل اطلاعات استان، در تهران دستگیر شد.

وی افزود: امروز این متهم به همدان منتقل شده و تحقیقات از او برای بررسی اتهامات مطروحه در حال انجام است.

متولیان به مطالبات مردمی رسیدگی کنند

دادستان همدان اعلام کرد: چنانچه فرد یا افرادی از این متهم شکایتی دارند، به حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان مستقر در ساختمان شهید همدانی واقع د آرامگاه بوعلی مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه اجازه هیج‌گونه ترویج مفسده‌ای را نخواهیم داد تصریح کرد: جزییات تکمیلی این پرونده پس از نهایی شدن تحقیقات به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha