دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ جلسه همکاری حوزه علمیه با کمیته امداد بوشهر

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از کسب رتبه برتر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این استان در دو سرفصل کاهش معوقات و جذب سپرده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از کسب رتبه برتر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این استان در دو سرفصل کاهش معوقات و جذب سپرده خبر داد و اظهار داشت: همایش سالانه مدیران امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کل کشور با موضوع بررسی تخصصی و گزارش عملکرد سالانه این صندوق در استان قم برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این همایش سه محور کاری کاهش معوقات بانکی، سپرده قرض الحسنه و قرض نیکو مورد بررسی و رتبه بندی قرار گرفت که استان بوشهر در دو سرفصل کاری کاهش معوقات و جذب سپرده مسئولیت های اجتماعی با کسب رتبه برتر کشوری و دریافت نشان ویژه (شعبه برتر) همایش شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد به منظور اعطای وام‌های قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد و دیگر نیازمندان راه اندازی شده است، گفت: صندوق امداد ولایت در استان بوشهر تاکنون با جذب حدود ۳۴ میلیارد تومان سپرده های خیرین و مردم استان در گروه خود موفق به اخذ رتبه برتر کشوری شد.

روشن، ضمن قدردانی از اعتماد خیرین و مردم نیک اندیش هم استانی به این صندوق، تصریح کرد: افزایش هم افزایی ۲۵ تا ۱۰۰ درصدی وجوه اداره شده خیرین، عدم اخذ هیچگونه سود و یا کارمزدی به وام های زیر ۱۰ میلیون تومان و ۳ درصد کارمزد به وام های بالای ۱۰ میلیون، تعهد پیگیری اقساط معوق، پرداخت سریع وام به متقاضیان و معرفی شدگان خیرین از امتیازات این صندوق است.

وی با اشاره به اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، علاوه بر اخذ سپرده خیرین، از اعتبارات امدادی نیز برخوردار است، گفت: در سال گذشته بیش از ۷۳۵ میلیارد تومان وام را به تعداد ۴ هزار ۸۵۴ نفر اعطا نموده است که از این مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان آن از وجوه اداره شده خیرین و مابقی آن اعتبارات امدادی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha