دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیام تسلیت امام جمعه کرمانشاه در پی درگذشت حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین سید محمدتقی محصل همدانی(ره)؛

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید محمدتقی محصل همدانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدتقی محصل همدانی(ره) را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«انالله‌ و انا الیه‌ راجعون»

عَنْ أَبِی عَبْدِ اَللَّهِ (عَلَیْهِ السَّلاَمُ)، قَالَ کَانَ عَلِیٌّ عَلَیْهِ السَّلاَمُ یَقُولُ: ... وَ اَلْعَالِمُ أَعْظَمُ أَجْراً مِنَ اَلصَّائِمِ اَلْقَائِمِ اَلْغَازِی فِی سَبِیلِ اَللَّهِ وَ إِذَا مَاتَ اَلْعَالِمُ ثُلِمَ فِی اَلْإِسْلاَمِ ثُلْمَةٌ لاَ یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ اَلْقِیَامَةِ.

خبر ارتحال عالمِ عامل و خدوم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمدتقی محصل همدانی رضوان‌الله علیه، موجب تأثر و تألم اهل علم و ایمان و به ویژه ارادت‌مندان و علاقه‌مندان به ایشان گردید.

خدمات ایشان در عرصه‌های مختلف و ایفای نقش هدایت‌گری در کسوت عالم دینی، در دوران‌ مبارزات و تا پایان عمر بابرکتشان، از ایشان شخصیتی جامع، خدوم، انقلابی و دلسوز به حال مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ارائه کرده بود.

خداوند متعال ایشان را غریق رحمت واسعه نموده‌، درجاتشان را متعالی و با اجداد طاهرینش محشور فرماید.

این جانب ضمن تأثر عمیق از فقدان آن عالم گران‌قدر، مصیبت ارتحال ایشان را به خانواده، آقازادگان و کلیه‌ی بازماندگان محترم، روحانیت معظم استان یزد و به ارادتمندان ایشان در تهران و یزد تسلیت عرض نموده؛ از خداوند متعال طول عمر با عزت، قرین صحت‌ و عافیت مستدام را برای همگان مسألت دارم.

حبیب‌الله غفوری

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha