دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ نماینده حزب الله لبنان با بیان این که با عملیات طوفان‌الاقصی نقشه‌های رژیم صهیونیستی نقش برآب شد، گفت: امروز دیگر چهره رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان بشریت از بین رفته است و همه جهانیان به این نتیجه رسیده اند که اسرائیل یک رژیم قانون شکن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی، نماینده حزب الله لبنان در همایش بین المللی" طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری" ضمن خیر مقدم به میهمانان، اظهار داشت: خداوند همواره پشتیبان کسانی است که در راه او تلاش و جهاد می‌کنند؛ چراکه این یک تجارت مفید و سود آور است و زندگی انسان ها را متحول می‌کند.

وی افزود: یکی از صفات اولیای الهی این است که در برابر باطل می ایستند و سرخم نمی کنند.

موسوی تصریح کرد: شکست توطئه های رژیم صهیونیستی بیانگر این است که مسلمانان و مجاهدین، راه خدا را انتخاب کرده اند و جان خود را در این راه فدا می‌کنند.

نماینده حزب الله لبنان اظهار کرد: امروز مقاومت مردم لبنان مثال زدنی‌است و گروه های مقاومت به اعتقادات خود پایبند هستند و جمهوری اسلامی ایران همواره حامی این راه بوده است.

نماینده حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: امروز ما شاهد جانفشانی های مردم فلسطین در صحنه نبرد هستیم و در یک صحنه سرنوشت ساز زندگی می‌کنیم.

موسوی تصریح کرد: آمریکا مسئول اصلی جنگ غزه است و ما شاهد دستاورد ها و نتایج عملیات طوفان الاقصی بوده ایم.

وی با بیان اینکه اسرائیلی ها همواره به دنبال این بودند که با عادی سازی روابط در بین کشورهای اسلامی قرار بگیرند و بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند،گفت: اما با عملیات طوفان الاقصی همه نقشه هایشان نقش برآب شد.

وی تصریح کرد: امروز دیگر چهره اسرائیل در مقابل دیدگان بشریت از بین رفته است و همه جهانیان به این نتیجه رسیده اند که اسرائیل یک رژیم قانون شکن است.

موسوی خاطرنشان کرد: ما شاهد بودیم که چگونه برادران عزیزمان در غزه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و توانستند حقانیت خود را به بشریت ثابت کنند.همچنین ما امروز می بینیم که چگونه برادرانمان در یمن برای دفاع از ملت فلسطین به پا خاسته و تجاوزاتی را از سوی آمریکا متحمل شده اند.

وی در پایان گفت: در گذشته همه گمان می‌کردند که قدرت اسرائیل غیر قابل شکست است اما امروز با وقوع عملیات طوفان الاقصی هیمنه این قدرت پوشالی شکسته شد. امروز حتی دیگر شهرک نشینان صهیونیستی هم به این رژیم اعتمادی ندارند.

تهیه و تنظیم: بهزاد محمد باقری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha