یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام هادی

"پرسشهای مردم و پاسخهای امام هادی(ع) " عنوان کتابی است به قلم احمد قاضی زاهدی که از سوی انتشارات عصر ظهور منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با توجه به گنجینه عظیمی که در رابطه با احادیث و ادعیه نورانی از امام علی النقی(ع) به دست ما رسیده در سالروز شهادت مظلومانه حضرت به معرفی یکی از آثار خواندنی در این باره می پردازیم.

این کتاب با عنوان "پرسش های مردم و پاسخ های امام هادی علیه السلام" تألیف احمد قاضی زاهدی در راستای معرفی شخصیت امام هادی علیه السلام نگارش شده است. در این کتاب نویسنده کوشیده تا آراء اعتقادی، کلامی، اخلاقی، فقهی و … امام علی النقی علیه السلام را در قالب پرسش و پاسخ به مخاطبین ارائه دهد.

در واقع پرسش هایی که در عصر امام هادی علیه السلام توسط عامه‌ی مردم و خواص از اصحاب ایشان شده بود، حضرت با بیاناتی زیبا جواب داده اند.

این اثر در دوازده فصل تدوین شده که موضوعاتی نظیر؛ اصول دین، فضائل و برتری های امام هادی علیه السلام، معجزه ها و شگفتی ها، آخر الزمان و امام مهدی علیه السلام، ایمان و کفر، آداب اخلاقی، قرآن کریم، طب و مسائل پزشکی و در نهایت برخی از احکام الهی در کتاب عنوان شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha