یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار با امام جمعه شیعیان کویت

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین غلوم گفت: نقش زنان و اهمیت خانواده در توسعه و پیشرفت جامعه امروزه بر همگان عیان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین غلوم خطیب امام جمعه شیعیان کویت با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب با حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی تسخیری دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی تسخیری با خوش آمدگویی به امام جمعه شیعیان کویت و هیئت همراه گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب در راستای دیپلماسی علمی با بسیاری از مراکز علمی و فرهنگی تفاهم‌نامه‌هایی را به امضاء رسانده است و ما از گسترش این همکاری‌ها با کشور دوست و برادر کویت استقبال می‌کنیم.

معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب اظهار کرد: امیدواریم حضور ارزشمند شیخ غلوم در این دانشگاه بسترهای لازم برای گسترش همکاری‌ها با مراکز علمی و دانشگاهی کویت را فراهم سازد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین غلوم خطیب امام جمعه شیعیان کویت ضمن با اشاره به شرایط اجتماعی و فرهنگی این کشور، گفت: زمینه‌های گسترش فعالیت‌ علمی دانشگاه ادیان و مذاهب با مراکز مهم کویت فراهم شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک دیدارهای مشترکی به منظور ارتقای فعالیت‌های مشترک علمی و فرهنگی انجام پذیرد.

امام جمعه شیعیان کویت با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه ادیان و مذاهب در زمینه زنان و خانواده، گفت: نقش زنان و اهمیت خانواده در توسعه و پیشرفت جامعه امروزه بر همگان عیان است و این دانشگاه با تاسیس دانشکده زن و خانواده کار بسیار مهمی انجام داده است و ما به خاطر جذابیت‌ رشته‌های این دانشکده علاقه‌مند و آماده همکاری‌های دوجانبه در موضوعات مختلف زنان و خانواده هستیم و مهیا نمودن زمینه‌های فعالیت علمی دانشکده در کشور کویت بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha