شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضور نماینده جامعه المصطفی در پژوهشکده زن و خانواده

در بازدید نماینده جامعه المصطفی در پاکستان از پژوهشکده زن و خانواده بر برقراری و توسعه تعاملات علمی و تخصصی حوزه زن و خانواده با مراکز دینی و فرهنگی پاکستان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محسن دادسرشت تهرانی نماینده جامعه المصطفی العالمیه در پاکستان در دیدار با رئیس پژوهشکده زن و خانواده بر بهره برداری از ظرفیت ها و برقراری و توسعه تعاملات علمی و تخصصی حوزه زن و خانواده با مراکز دینی و فرهنگی پاکستان تاکید کرد و خواستار همکاری پژوهشکده تخصصی زن و خانواده با حوزه های علمیه خواهران و مراکز دینی و مطالعاتی پاکستان شد.

وی افزود: در حوزه مطالعات زنان، آموزش دوره های تخصصی و مهارت و دانش افزایی، نشست ها و همایش های تخصص و بهره برداری از آثار و محتواهای با محوریت زن و خانواده آمادگی همکاری با پژوهشکده زن و خانواده وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین زیبایی نژاد رئیس پژوهشکده زن و خانواده هم با اعلام آمادگی همکاری علمی و تخصصی این پژوهشکده گفت: گام اول شناخت جامعه مخاطبان پاکستان است که این مهم باید ابتدا تحقق پیدا کند.

رئیس پژوهشکده زن و خانواده اظهار کرد: در محورهای مورد اشاره به صورت تخصصی و علمی آماده همکاری با مراکز دینی و دانشگاهی پاکستان هستیم .

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین امیرخانی مدیر آسیا و اقیانوسیه معاونت بین الملل حوزه های علمیه بر بهره برداری از ظرفیت های مراکز علمی و تخصصی حوزوی به ویژه در حوزه آموزش و پژوهش در حوزه علمیه قم و بر قراری و تعامل این مراکز با مراکز حوزوی و دانشگاهی سایر کشورها به ویژه منطقه شبه قاره تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha