شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
فرماندار بوشهر

حوزه/ رحیمی در مورد برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند ماه گفت: انتخابات اعتبار و آبروی نظام است همه ما مسئولین وظیفه داریم زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر به ریاست رحیمی فرماندار و با حضور معاونین فرمانداری، بخشداران و مسئولین دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان بوشهر پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرماندای برگزار شد.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد، دشمن با ایجاد داعش و مسلح کردن آن در مرزهای ما سعی بر ضربه زدن به کشور ما داشت ولی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری جلو رفتند و با غلبه بر دشمن پیروز شدند.

وی در مورد برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند ماه، افزود: انتخابات اعتبار و آبروی نظام است و همه ما مسئولین وظیفه داریم زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم.

فرماندار بوشهر گفت: مسئولین ادارات نهایت همکاری را با ستاد انتخابات شهرستان بوشهر داشته باشند و طبق قانون ماده ۱۳ انتخابات مجلس شورای اسلامی، کارکنان و سایر امکانات از جمله لیست خودرو خود را به‌صورت عاجل اعلام و در اختیار ستاد برگزاری انتخابات شهرستان قرار دهند.

وی تصریح کرد: مدیران حق استفاده از امکانات اداری یا اظهارنظر له یا علیه هیچ کاندیدی را ندارند و باید با احساس تکلیف، توجه به قانون و شرع را سرلوحه وظایف خود بدانند.

رحیمی با توجه به در پیش بودن ایام دهه مبارک فجر، تأکید کرد: برنامه ریزی لازم به منظور طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر امسال صورت بگیرد، که برای استفاده در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار بوشهر همچنین در مورد لیست پروژه‌های عمرانی برای دهه فجر، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان، شهرداران و دهیاران پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی را در سامانه منتاک ثبت و بارگذاری و آخرین وضعیت پروژه‌ها را اعلام نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha