یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
همایش بصیرتی  ویژه اعضای مجمع نمایندگان طلاب کشور  در مشهد

حوزه/ سازمان بسیج اساتید و طلاب و روحانیون کشور «همایش بزرگ تبیینی ویژه نمایندگان طلاب سراسر کشور» به مدت ۴ روز از ۲۸ دی‌ماه در مجتمع فرهنگی و آموزشی جوادالائمه مشهد برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام سید محمدحسین حسینی زاده، معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید در گفت و گوی با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، پیرامون برگزاری این همایش در این شهر گفت: افراد شرکت‌کننده نمایندگان طلاب سراسر کشور از شهرهای مختلف ایران هستند بیش از ۱۶۰ طلبه در این برنامه شرکت می‌کنند.

وی هدف از این برنامه را هم‌افزایی در بین طلاب و روحانیون سراسر کشور بیان کرد و افزود: تا بتوانیم شبکه‌های جهاد تبیین از طریق روحانیون تشکیل و تقویت شود.

حجت‌الاسلام حسینی زاده خاطرنشان کرد: تلاش این مجمع این است که در آینده‌های شبکه‌های هادیان سیاسی، کنشگران فرهنگی، ادمین کانال‌های ثامن از طریق روحانیون شناسایی شود.

مدیر سیاسی سازمان بسیج اساتید کشور درباره برنامه افتتاحیه این همایش گفت: در مراسم افتتاحیه ۲۸ دی‌ماه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی شاهرودی، رئیس سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور و حجت‌الاسلام راجی مدیر اندیشکده راهبردی سعداء سخنرانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج و برگزاری کمیسیون‌های تخصصی را ازجمله برنامه‌های دومین روز همایش جمعه ۲۹ دی عنوان کرد.

وی درباره سایر برنامه‌های این همایش اشاره کرد و افزود: روز شنبه ۳۰ دی‌ماه با سخنرانی شخصیت‌هایی مانند آیت‌الله علم الهدی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی نمایند ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سومین روز همایش کمیسیون‌های تخصصی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در روز پایانی همایش ویژه‌برنامه اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از متروی مشهد مقدس انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha