دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پذیرش کارشناسی ارشد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ 

حوزه/ پذیرش کارشناسی ارشد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا سوم بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه, پذیرش کارشناسی ارشد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا سوم بهمن ماه ادامه دارد.

گفتنی است: این دوره ویژه طلاب برادر ایرانی در رشته‌های حقوق, فلسفه, مدیریت, علوم قرآنی, دین شناسی, فلسفه دین, علوم سیاسی, عرفان اسلامی, علوم اقتصادی, تربیت مربی اخلاق, روان‌شناسی عمومی, فلسفه علوم اجتماعی, علوم تربیتی ـ تربیت دینی و اندیشه سیاسی اجتماعی معاصر می باشد.

همچنین: داشتن مدرک کارشناسی (علاوه بر سطح دو) یا دانش‌پژوه نیمسال آخر کارشناسی (با حداکثر ۳۵ واحد باقیمانده) مشروط به دانش‌آموختگی تا ۱۴۰۳/۶/۳۰, مدرک اتمام سطح ۲ حوزه‌های علمیه مورد تأیید شورای عالی حوزه و اشتغال به تحصیل دروس فقه و اصول مؤسسه هم‌زمان با تحصیل در دوره ارشد از شرایط پذیرش می باشد.

خاطرنشان می شود: مزایای تحصیل در این مقطع عبارتست از اخذ مدرک معتبر از وزارت علوم, دریافت کمک هزینه‌ی آموزشی و استفاده از کتابخانه مجهز و مرکز پژوهشی می باشد.

🗓لازم به ذکر است: مهلت ثبت نام ۱۴۰۲/۱۱/۳ و تاریخ آزمون نیز پنج‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ خواهد بود و جهت ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنمای آزمون به سایت پذیرش به نشانی 🌐 http://paziresh.iki.ac.ir مراجعه و شماره تماس های ۰۲۵۳۲۱۱۳۶۱۸ – ۳۲۱۱۳۶۲۸- ۳۲۱۱۳۶۶۴ در اختیار علاقه مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا اصغری عزیزکندی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    3 0
    سلام چرا وره برای خواهران نیست
  • محمدعلی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 1
    سلام.دانشجوی خانم شاغل معلم رشته تربیت بدنی بامعدل ۱۶.۹۵می تواند شرکت کند برای ارشد
  • گلستان نادری IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام وقت ثبت نام ووقت فا صله برای دروس امتحانی
  • هوشنگ قلی زاده IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    سلام بنده کارشناسی علوم قرآنی دارم میتونم ثبت نام کنم ؟ممنون میشم جواب بدین
  • مجید اسماعیل افجه IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    سلام علیکم با تبریک بهار قرآن و طبیعت به عرض عزیزان خودم می رسانم چرا ادبیات شما در پیام رسانی ادبیات تحکم و دستوری است چرا از روش‌های دیگر استفاده نمی کنید مثلا علاوه بر دستور از روش لطیف تری مثل موعظه حسنه ،،،،شعر ،،،تمثیل بیان مغلطه دشمن و آموزش مغلطه و،،،استفاده بفرمایید من خودم حوزوی هستم و ارادت دارم