دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1132682
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
رونمایی از کتاب

حوزه/ همزمان با آیین تجلیل از برگزیدگان سومین دوره جایزه انتخاب کتاب سال استان بوشهر، از هفت عنوان کتاب در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی رونمایی شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین رونمایی از هفت عنوان کتاب در مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین دوره جایزه انتخاب کتاب سال استان شامگاه روز چهارشنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی و و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر برگزار شد.

این آثار در تابستان و پاییز ۱۴۰۲ توسط چهار مؤلف و نویسنده بوشهری روانه بازار کتاب شده است.

کتاب "تا دیگر خدا چه خواهد" اثر حمید مرادی

کتاب "تا دیگر خدا چه خواهد" مجموعه ترانه‌ها، رباعیات و غزلیات حمید مرادی است که در پاییز ۱۴۰۲ روانه بازار کتاب شده است. این اثر با شمارگان ۵۰۰ نسخه و در ۵۳ صفحه توسط انتشارات "قلمداران جنوب" منتشر شده است.

حمید مرادی سال ۱۳۴۳ در بندر دیلم متولد شد. این شاعر و نویسنده جنوبی پس از اتمام دوران تحصیل و گذراندن خدمت سربازی، سال ۱۳۶۶ به استخدام بانک صادرات درآمد.

اولین اثر مرادی سال ۱۳۸۶ با عنوان مجموعه اشعار محلی شعر فولکوریک (محلی) در قالب CD منتشر شد.

سال ۱۳۹۳ اولین کتاب شعر خود را با نام "همپای موج‌های دریا" انتشار داد و کتاب "تا دیگر خدا چه بخواهد" به عنوان دومین دفتر شعری‌اش را پاییز امسال روانه بازار کتاب کرد.

کتاب "بسته مهارتی قصه‌ها و مهارت‌های زندگی بهتر" به قلم آمنه رمضانی

مجموعه کتاب‌های "مهارت آموزشی بهاره" در ۳۲ هزار نسخه و توسط انتشارات کتابک به زیور طبع آراسته شده است. آخرین اثر این نویسنده دشتستانی با هدف رشد کودکان و آموزش سبک زندگی بهتر به آنان نوشته شده است.

این کتاب شامل سه بسته "یک تصمیم بهتر" در ارتباط با آموزش مهارت کاهش بی‌حوصلگی و بی انگیزه بودن، "چگونه بگویم؟" آموزش مهارت خودآگاهی و اعتماد بنفس و "من وزنه بردارم" آموزش مهارت خودآگاهی و اعتماد بنفس است که هر بسته دارای پنج جلد می‌باشد.

آمنه رمضانی متولد سال ۱۳۶۱ در بخش شبانکاره شهر دشتستان است. وی در حوزه نویسندگی کودک و نوجوان تجربه‌ای ۱۵ ساله در ارتباط با آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان دارد.

"بای بای لجبازی"، "مجموعه ۵ جلدی خروس جان کمکش کن" و "مجموعه ۵ جلدی وای وای عجب اتاقی" از دیگر آثارآمنه رمضانی است.

کتاب "ایران هراسی و اسلام هراسی از منظر غرب" به نویسندگی سید حسین جعفری

کتاب "ایران هراسی و اسلام هراسی از منظر غرب" در چهار فصل "مفاهیم و مباحث پایه"، "ایران هراسی و ابعاد آن"، "اسلام هراسی و ابعاد آن" و "گذر از اسلام هراسی و ایران هراسی" در پاییز ۱۴۰۲ توسط انتشارات زرواژه به بازار کتاب آمد. این اثر در ۳۲۲ صفحه با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه و رویکردی نوین در ارتباط با ایران هراسی و اسلام هراسی و راهبردهای خروج از این مساله متناسب با شرایط حاکم برجهان منتشر شده است. مذهب و ژئوپلیتیک در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دیگر کتاب سید حسین جعفری است.

دکتر سید حسین جعفری سال ۱۳۴۹ در دشتستان متولد شد. وی دانش آموخته علوم سیاسی و جامعه شناسی است.

نویسنده، مدرس دانشگاه و روزنامه نگار، استاد معارف دانشگاه‌های استان بوشهر، رئیس هیأت‌مدیره انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر، فعال فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی، مدیر مسئول نشریه جنوب امروز و پایگاه خبری تحلیلی بوشهر ما بخشی از کارنامه سید حسین جعفری می‌باشد.

کتاب‌های "اندیشه‌های تربیتی قیام عاشورا"، "دو گفتار تربیتی در اربعین"، " مکاتب فلسفی و تربیتی" و "تربیت سرمایه انسانی در آموزش و پرورش" آثار محمود خدری

کتاب "اندیشه‌های تربیتی قیام عاشورا" در ارتباط با قیام امام حسین (ع) و تشریح اندیشه‌های اخلاقی امام در نهضت کربلا است که توسط انتشارات قلمداران جنوب روانه بازار کتاب شده است. این کتاب در ۵۷ صفحه با شمارگان هزار نسخه به چاپ رسیده است.

سپیده شیرکو ویراستاری و صفحه‌آرایی این اثر را پری‌ناز شیرکو بره عهده داشتند.

کتاب "دو گفتار تربیتی در اربعین" با شمارگان۵۰۰ نسخه و موضوع آثار تربیتی راهپیمایی عظیم جهانی اربعین چاپ شده است. اثر منتشر شده در ۵۰ صفحه و انتشارات گنجور به زیور طبع آراسته شده است.

به واسطه استقبال از کتاب "دو گفتار تربتی در اربعین"، این اثر در فاصله بسیار کوتاه برای بار دوم نیز به چاپ رسید. کتاب "مکاتب فلسفی و تربیتی" اثر محمود خدری است که در پاییز ۱۴۰۲ توسط انتشارات بید تهران روانه بازار کتاب شده است. این اثر با تیراژ ۵۰۰ نسخه، ۲۱ مکتب فلسفی و تربیتی را به تصویر کشیده است.

کتاب "تربیت سرمایه انسانی در آموزش و پرورش" در پاییز ۱۴۰۲ به چاپ رسیده است. این کتاب در ۵۰۰ نسخه توسط انتشارات بیدتهران به زیور طبع آراسته شده است.

نویسنده با توجه به اهمیت و جایگاه تربیت و آموزش نیروی انسانی در آموزش و پرورش این اثر را به نگارش درآورده و از دریچه‌های متفاوت اهمیت آموزش و تربیت نیروی انسانی را در قالب کتابی ۷۵ صفحه در اختیار جامعه قرار داده است.

محمود خدری، نویسنده و پژوهشگر، متولد سال ۱۳۵۰ شهرستان تنگستان و دانش‌آموخته رشته تعلیم و تربیت است. از وی تا کنون آثاری چون "امام حسین علیه السلام در قرآن و احادیث"، "استرس شغلی"، "عزت نفس"، "اسراف در آئینه قرآن و روایات"، "حکومت در نهج البلاغه" و مقالات متعددی به چاپ رسانده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha