چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ جلسه هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره ملی فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون کشور

حوزه/ جلسه هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره ملی فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون کشور برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جلسه هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره ملی فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون کشور صبح امروز به میزبانی مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام پناهی مدیر اداره امداد و سلامت حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام شاهی جانشین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، حجت الاسلام علیپور دبیر برگزاری جشنواره، حجت الاسلام آذرافروز معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام پرچم فرمانده بسیج طلاب و روحانیون استان و سردار رضایی معاون هماهنگ کننده بسیج طلاب و روحانیون کشور حضور داشتند.

حجت الاسلام آذر افروز معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان به بیان توضیحاتی در خصوص برگزاری این جلسه پرداخت و اظهارداشت: در این جلسه حاضرین ضمن احصاء مشکلات، موانع و طریق برطرف کردن آنها، تمام مسائل مربوط به برگزاری جشنواره از قبیل وضعیت اسکان شرکت کنندگان، محل برگزاری هرکدام از رشته‌ها، کمیته‌های فنی، شیوه اجرا و آئین نامه‌های جشنواره، را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: قرار است جشنواره ملی فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون کشور در بازه زمانی هفتم تا یازدهم بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور ۱۳۰۰ طلبه و روحانی از بیش از ۳۰ استان در ۱۰ رشته فوتسال، والیبال، تکواندو، تیراندازی، شنا، دوومیدانی، تنیس روی میز، فوتبال دستی، آمادگی جسمانی و دارت، در استان خوزستان با حضور مقامات کشوری، لشکری و استانی به میزبانی بسیج طلاب و روحانیون استان و مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان در اهواز برگزار شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان گفت: آیین نامه و ریز برنامه‌های جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون کشور به زودی به سمع و نظر شرکت کنندگان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: همچنین صبح امروز جلساتی با حضور اعضای ستاد هماهنگی جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون کشور با حضور استاندار خوزستان و مدیرکل و مسئولین هیئت‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان خوزستان به منظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Ali IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    سلام چرا مسابقات رشته پر طرفدار و ملی کشتی برگزار نمی کنند؟؟؟
  • جهت دهی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    آقایون جهت بدهید به سمت فعالیت جهادی که هم ورزیدگی دارد و هم حاصل تخلیه انرژی کاری خداپسندانه هست و هم مشکلی را حل می کند و هم برعکس بازیها، سازندگی دارد.