دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی، روز جشن تکلیف دانش آموزان را شروع پرواز به‌سوی خداوند دانست و گفت: همانطور که یک پرنده برای پرواز به دو بال نیاز دارد، دانش آموزان نیز در جشن تکلیف برای پرواز به سوی خدا به دو بال دوست داشتن خدا، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) و بیزاری از دشمنان اهل بیت نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، امروز جشن بزرگ عبادت «۳ هزار فرشته» دختران پایه سوم ابتدایی کاشان با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم با ابراز خرسندی جهت حضور در جمع سه هزار دانش آموز و برگزاری جشن تکلیف و جشن عبادت آنها، اظهار داشت: جشن عبادت شما دختران، برای من واقعا روز عید است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، روز جشن تکلیف دانش آموزان را شروع پرواز به‌سوی خداوند دانست و یادآور شد: همانطور که یک پرنده برای پرواز به دو بال نیاز دارد، دانش آموزان نیز در جشن تکلیف برای پرواز به سوی خدا به دو بال نیاز دارند، یک بال دوست داشتن خدا، پیامبر(ص) و دوازده امام معصوم(ع) و گوش دادن به حرف آنها است و بال دوم بیزار بودن از کسانی است که به امامان ظلم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، بر لزوم حفظ حجاب براساس آیات قران و احادیث تأکید کرد و گفت: براساس آیات قرآن، دختران ضمن حفظ حجاب نباید موهای آنها را نامحرم ببیند، بنابراین سعی کنید حجاب خود را همیشه رعایت کنید.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه آمریکا و اسرائیلی که در غزه مردم و کودکان را شهید می‌کنند، اصلی‌ترین دشمنان امام زمان(عج) هستند، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم به‌سوی خدا پرواز کنیم باید پیامبر (ص) و ائمه را دوست داشته باشیم و با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل از دشمنان بیزار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه فرشته‌ها کارهای خوب و بد دختران را یادداشت می‌کنند، گفت: اگر با دیگران، معلم و پدر و مادر مهربان بودید فرشتگان نمره مثبت می‌نویسند و اگر هم به پدر و مادر بی‌احترامی کردید، فرشته‌ها نمره منفی می‌نویسند.

انتهای پیام. /

جشن تکلیف دانش آموزان، شروع پرواز به‌سوی خداوند است

جشن تکلیف دانش آموزان، شروع پرواز به‌سوی خداوند است

جشن تکلیف دانش آموزان، شروع پرواز به‌سوی خداوند است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha