دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر افتتاحیه همایش تبیینی ویژه نمایندگان طلاب سراسر کشور در مشهد

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر ، با بیان اینکه حوزویان مسئله انتخابات را در رأس فعالیت های خود قرار دهند، گفت: با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی، فضای مجازی، عرصه تبلیغی، به اهمیت شرکت در انتخابات در شهر های خود بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب در جمع نمایندگان طلاب سراسر کشوردر همایش تبیینی امروز پنجشنبه ۲۸ دی در سالن اجتماعات هتل جوادالائمه با بیان اینکه باید برای مجمع مهندسی شده برنامه ریزی کنیم، اظهار داشت: دشمن برای فیضیه نقشه کشیده است، تلاش دشمن این است که از اختلاف سلیقه ها سو استفاده کند.

وی با اشاره به نقش موثر حوزویان در عرصه های مختلف که مجاهدانه کار کردند اشاره کرد و ادامه داد: در صحنه های علمی، فرهنگی، خدماتی، با تحمل بی مهری های فراوان کار کرده اند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب، با بیان اینکه حوزویان مسئله انتخابات را در رأس فعالیت های خود قرار دهند، افزود: با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی، فضای مجازی، عرصه تبلیغی، به اهمیت شرکت در انتخابات در شهر های خود بپردازند.

وی با اشاره به سخنرانی ها و فرمایشات مقام معظم رهبری در ماه های اخیر پیرامون انتخابات اظهار داشت: جامعه را باید از یاس و ناامیدی دور کنیم، در زمان انتخابات قطعا اعزام مبلغ خواهیم داشت، انتخابات از هر چیزی مهم تر است.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر به اهمیت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: اعزام مبلغ، حضور در جلسات، گفتگو با مردم و اقشار مختلف پیرامون اهمیت مسئله انتخابات و انتخاب نماینده اصلح را از دیگر فعالیت مهم طلاب دانست.

وی افزود: مبلغان ما با حضور در بین مردم باید ویژگی های نماینده اصلح را بیان کنند؛ مردم باید به سراغ آدم با تقوا بروند، نباید کسانی که رانت خوار هستند و اگر در منصبی قرار بگیرند به کسی رحم نمی کنند به او رای دهند، بلکه نماینده مردم کسی است که پشتیان قشر آسیب پذیر باشد.

وی خطاب به اعضای مجمع افزود: طلاب ما باید منحصر به فرد و جریان ساز باشند، ایده های و انتقادهای شما بسیار موثر است.

همایش تبیینی ویژه نمایندگان طلاب سراسر کشور در مشهد از ۲۸ دی ماه به مدت ۴ روز با سخنرانی شخصیت های حوزوی در هتل جوادالائمه مشهد در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha