دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ امام جمعه کرمان با اشاره به انتقام خون شهدای حملات تروریستی گلزار شهدا گفت: موشک‌های پرقدرت سپاه، که مقر دشمن را با خاک یکسان کرد برای دنیایی که در دشمنی با جمهوری اسلامی است، حامل این پیام بود که ملت شجاع ایران اجازه هیچ حرکت و اقدام ناامن کننده ای را به کسی نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه کرمان افزود: انتقام سخت روزهای اخیر به وسیله فرزندان شجاع سپاه رقم خورد و دیدید موشک های پرقدرت سپاه چگونه مقر دشمن را با خاک یکسان و پیام‌های زیادی به دنیا مخابره کرد.

وی بیان کرد: جا دارد از عزیزانی که این انتقام را کلید زدند از طرف مردم کرمان، خانواده شهدا و ملت ایران قدردانی و تشکر کنیم.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه در نگاه دینی همه مسلمانان واحد هستند و جغرافیا و مرزها آنها را از یکدیگر جدا نمی کند، بیان کرد: اگر به مسلمانی در هر فاصله جغرافیایی، ظلم شد قلب مسلمان باید برای این ظلم جریحه دار و جامعه اسلامی باید حساس شود.

وی ادامه داد: در شادی مسلمانان، شاد و در غم مسلمان غمناک باید بود، اکنون حوادث غزه مانند یک قلب تپنده تمام جهان اسلام را باید تحت تاثیر خود قرار دهد و هر کس به اندازه توان باید به غزه کمک و از این جنایات تنفر داشته و آن را محکوم کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: امروز در صحنه بین الملل، مظلومیت مردم فلسطین برجسته شده به گونه ای که در خیابان های کشورهای غربی شعار دفاع از غزه بلند است.

وی اظهار کرد: امروز شجاعت و قدرت فلسطین نشان داد که می تواند منطقه را به جهنمی برای دشمن خود تبدیل کند به گونه‌ای که رژیم متجاوز اسرائیلی بیش از ۱۰۰ روز است که حیران و سرگردان قدرت تصمیم گیری را در برای طوفان الاقصی از دست داده و این نشان داده که سرانجام مقاومت پیروز خواهد بود.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: به فضل خدا، مسلمانان جهان پیروزی مردم غزه و مردم فلسطین را جشن خواهند گرفت.

وی با اشاره به ولادت با سعادت حضرت علی(ع) افزود: روز پدر را به پدران جامعه تبریک می گوییم و توصیه می کنیم قدر پدران را بدانید و بر دستانشان بوسه بزنید.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه مسلمانان و اندیشمندان غیرمسلمان نیز تحت تاثیر اندیشه های امام علی (ع) هستند، ادامه داد: به روزهای اعتکاف نزدیک می شویم، روزهایی که بندگان خدا در عبادتی انسان ساز طی سه روز در خانه خدا معتکف می شوند و تمرین خودسازی می کنند.

وی با اشاره به ماه بابرکت رجب گفت: این روزها و این ماه فرصتی برای نزدیک تر شدن به خدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha