دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سلیم

حوزه/ سلیم المنتصر کارشناس یمنی : صهیونیست‌ها قادر به گشودن جبهه‌ای در یمن نیستند، زیرا هیچ انرژی و توانی در برابر عبدالملک حوثی و سربازانش ندارند .

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری حوزه، یمنی‌ها از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در دفاع از ملت مظلوم غزه به میدان آمدند و در اقدامی شجاعانه مانع از ورود کشتی‌های رژیم صهیونیستی به تنگه باب المندب شدند و بارها کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی را توقیف کردند.

در برابر این اقدامات شجاعانه، آمریکا به همراه چند کشور ائتلاف نظامی را علیه یمن تشکیل دادند اما بعد از اولین حمله به یمن کارشناسان نظامی و سیاسی حملات ائتلاف را به یمن غیر موثر خواندند.

بنا بر تحلیل نشریه انگلیسی اکونومیست، حمله نظامی اخیر آمریکا و انگلیس به یمن، بر وزنه قدرت و محبوبیت صنعاء به عنوان یک قدرت منطقه ای افزود و در عین حال نتوانست حملات علیه کشتی‌های اسرائیلی را متوقف کند.

در همین راستا «سلیم المنتصر» کارشناس یمنی یادداشتی نوشته است.

متن یادداشت به شرح ذیل است:

تنگه باب المندب در استقبال از صهیونیست‌ها چنان تنگ شد و تمام راه را بر آنها بست به طوری که در امور خود سردرگم شدند. آنها قادر به گشودن جبهه‌ای در یمن نیستند، زیرا هیچ انرژی و توانی در برابر عبدالملک و سربازانش ندارند آنها همچنین قادر به محافظت از خود در برابر موشک های نیروهای مسلح یمن که به پایتخت مورد ادعایشان اصابت می‌کرد، نیستند. قلعه‌های خیبر در هم کوبیده شد و صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها را در تجاوزی گناه‌آمیزی که هیچ جایگاه قانونی نداشت، مجبور کردند از طرف آنها بجنگند و تجاوزی آشکار به ملت کریم ما کردند . بنابراین ملت ما قیام کردند علیه نشستن و جهاد کردند در برابر تسلیم.

آمریکا و انگلیس با حملات نظامی به سرزمین یمن تجاوز کردند و در تمام محاسباتشان شکست خوردند، زیرا آنها آنچه را که هدف قرار گرفته بود هدف قرار دادند و آنچه را که قبلاً در آن ماجراجویی بی پروا بمباران شده بود، بمباران کردند. عرب های خلیج فارسی که در این جنگ که هشت سال به طول انجامید صدها میلیارد دلار برای متجاوزان برای نابودی یمن هزینه کردند اما یمن قوی تر، جسورتر و محکم تر از گذشته از زیر آوارها بلند شد و تمام این پول‌ها بیهوده صرف شد و برای آنها حسرت ببار آورد. همچنین عملیات نظامی غرب در یمن با نوستالژی پنهانی بازگشت و نتیجه‌ای جز این نداشت که خشم یمنی‌ها را بیشتر کرد و آن‌ها را مشتاق‌تر کرد تا بینی آمریکایی‌ها را به گل بمالند در حالی که دماغ بادیه نشینان را پیش از آن به خاک مالیده بودند. پس دروازه های جهنم به روی متجاوزان گشوده شد و به نظر می رسید که جنگی منطقه‌ای آغاز می‌شود که آخرین فصول آن، صرف نظر از هزینه، قابل نوشتن نخواهد بود.

انتقام بزرگی بین مردم یمن و آمریکایی‌ها به مدت دو دهه وجود دارد، چرا که آنها به فرزندان خود آل سعود و خائنانی که قبلاً بر یمن حکومت می کردند،دستور داده بودند ،سید حسین بدرالدین حوثی یمن بنیانگذار «مسیر قرآنی» در یمن را بکشند. وی را در سال ۲۰۰۴ شهید کردند، شهید سید حسین همه چیز را از یمن آغاز کرد و نسل شجاع انقلابی را پایه گذاری کرد کسی که به برکت خون پاک و مطهرش پرچم های منافقین به زیر کشیده شد و تخت ستمگران برچیده شد و یمن دوباره متولد شد.

یمنی‌ها با ایمان، عقل و حکمت با مردمی ایثارگر و شهادت طلب امروز نقش طبیعی خود را در رهبری مردم آزاده امت اسلام ایفا می‌کنند و به وظیفه مقدس و انسانی و دینی خود یعنی آزادی مقدسات اسلامی، دفاع از مظلومان و مبارزه با ستمگران و مستکبران عمل می‌کنند.

نیروهای آمریکایی و انگلیسی شناورهای دریایی خود را در دریای سرخ به طول بیش از ۲۲۵۰ کیلومتر تخمین زده می شود بسیج کردند و عرض آن در عریض ترین نقطه فقط حدود ۳۵۵ کیلومتر تخمین زده می شود، بنابراین وارد حفره‌ای می‌شود که نمی‌توانند از آن خارج شوند و در تله‌ای که به نام دریای سرخ نام گذاری شده وارد می شوند و خون سربازانی که از اقصی نقاط جهان به بهانه‌های واهی و دروغ آوردند به این دریا می ریزند و می خواهند جهان را فریب دهند، اما فقط خودشان را فریب می دهند در حالی که نمی فهمند.

آنها خود را در کمین محکمی قرار دادند، جایی که موشک‌های یمنی به راحتی به آنها رسید و آنها را بدون هیچ راه فراری کشتند، بنابراین اجساد آنها واقعاً مانند ماهی کبابی شد به این ترتیب به جنگی فراگیر نزدیک می شوند که صهیونیست‌های جنایتکار و آمریکایی های متجاوز را به طور غیر قابل برگشتی نابود خواهد کرد.

مجاهدان یمنی تاج و تخت منافقین را از ریشه می‌کَنند و کشور و مردم را از لوث وجود آنها پاک و در جایگاه مناسب خود، یعنی «سطل زباله تاریخ» قرار می دهند و راه را برای اولیای صالح الهی که وعده داده شدند که وارثان زمین هستند، هموار خواهد کرند و عدالت را گسترش می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha