شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر گفت: جنگ و بحران غزه مصیبت بزرگی است که امروز ۱۰۸ روز است که با تلفات نزدیک به ۳۰ هزار نفر، ادامه دارد و دردناک‌تر از آن سکوت نهادهای جهانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام صمددوخت، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر امروز در نشست سیاسی کارکنان سپاه آذرشهر، ضمن تبیین و تشریح مسئله فلسطین و غزه و پیامدها و واکنش‌های جهانی و بین المللی نسبت به این بحران، و مواضع جمهوری اسلامی ایران در این خصوص افزود: جنگ و بحران غزه مصیبت بزرگی است که امروز ۱۰۸ روز است که با تلفات نزدیک به ۳۰ هزار نفر، ادامه دارد و دردناک تر از آن سکوت نهادهای جهانی است که دم از انسانیت و حقوق بشر می زنند و هیچ واکنشی ندارند.

وی در ادامه با اشاره به تدبیر رهبر انقلاب اسلامی برای تحقق چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات پایان امسال، تاکید کرد: دشمن در تلاش است در آستانه انتخابات، با ترورهای نقطه ای و دردآور و گرفتن تلفات بیشتر، راهبرد اول ما، امنیت کشور را تحت الشعاع قرار داده و مشارکت و سلامت انتخابات را پائین بیاورد.

حجت الاسلام صمددوخت در پایان تلاش مردم و مسئولان برای حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را مهم، و بر هوشیاری و بصیرت بیشتر مردم در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha