دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: حمله به یمن از سوی آمریکا و انگلیس به نوعی یک حمایت همه جانبه از اسرائیل می‌باشد، بنابراین این امر نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در یک جبهه واحد در مقابل ملت فلسطین و جهان اسلام قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه اظهار داشت: اسلام دین مهربانی و رفعت است ولی با این حال در مقابل دشمنان و کفار به شدت موضع صریح و قاطعی دارد.

امام جمعه شهرستان بانه در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: امروز مردم غزه و فلسطین زیر شدیدترین بمباران‌ها و حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند که بر همه مسلمین واجب است به حمایت و کمک این برادران دینی بشتابند.

این عالم اهل سنت عنوان کرد: امروز مهمترین مسئله اول جهان اسلام، موضوع فلسطین می‌باشد بنابراین بی‌توجهی سران کشورهای اسلامی به فلسطین و قدس شریف می‌تواند برای آینده جهان اسلام بسیار خطرناک باشد.

ماموستا خدایی با انتقاد از مواضع کشورهای اسلامی در قبال نسل کشی مردم غزه و فلسطین توسط صهیونیست‌ها، گفت: متأسفانه جهان اسلام با جمعیت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیونی خود تا به امروز هیچ موضع قاطعی در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها اتخاذ نکرده است و همین امر خود باعث گستاخ‌تر شدن صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها شده است.

امام جمعه شهرستان بانه در ادامه به حملات کشورهای آمریکا و انگلیس به یمن اشاره کرد و اظهار داشت: حمله به یمن از سوی آمریکا و انگلیس به نوعی یک حمایت همه جانبه از اسرائیل می‌باشد، بنابراین این امر نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در یک جبهه واحد در مقابل ملت فلسطین و جهان اسلام قرار گرفته اند.

ماموستا خدایی افزود: امروز تنها کشورهایی که از ملت فلسطین دفاع می‌کنند ایران و یمن می‌باشند که در این میان یمنی ها تاکنون با وجود این همه بمباران و تجاوزات نظامی دست از حمایت از فلسطین و غزه بر نداشته اند، لذا باید دیگر کشورهای اسلامی روحیه دینی و ظلم ستیزی کشورهای ایران و یمن را الگوی خویش قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha