دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مسئولان کشوری و استانی  در پیام های جداگانه، درگذشت استاندار آذربایجان‌شرقی و فرمانده سابق سپاه عاشورا را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مسئولان کشوری و استانی در پیام های جداگانه، درگذشت استاندار آذربایجان‌شرقی و فرمانده سابق سپاه عاشورا را تسلیت گفتند.

متن پیام فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا بشرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خبر درگذشت برادر عزیز، رزمنده نستوه و مدیر جهادی، سردار سرافراز زین‌العابدین رضوی خرم، غم جان سوزی است که دل‌ها را به درد آورد.

این برادر عزیز عمر خود را در کسوت پاسداری و جهاد در راه انقلاب و خدمت به ملت بزرگ ایران صرف کرد و چه در دوران پاسداری و چه در دوران مسئولیت سنگین استانداری، با پرکاری و پیگیری‌های مستمر، کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار گذاشت.

در صدق اخلاص و جان بر کف بودن ایشان در راه انقلاب و اسلام، همین بس که علاوه بر کار شبانه روزی در ایران اسلامی، در ایام رعب و وحشتی که تروریست‌های داعش و گروه‌های تروریستی به عنوان دست پرورده‌های نظام استکباری بر کشورهای منطقه حاکم کرده بودند، ایشان با روحیه شهادت‌طلبانه در جبهه‌های مقاومت و در سرزمین شامات حاضر شد و حتی چندین ماه به اسارت گروه‌های تروریستی درآمد و در زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها قرار گرفت.

پس از آزادی و بازگشت به میهن، محکم‌تر از قبل و ایستاده‌تر از همیشه راه شهیدان را ادامه داد و ذره‌ای از این مسیر کوتاه نیامد.

سردار خرم عزیز تا پای جان بر راه شهیدان و خدمت به مردم شهیدپرور آذربایجان استقامت کردند. رضوان الهی بر ایشان باد ان شاالله.

این‌جانبان به عنوان هم سنگران سردار خرّم، مصیبت وارده را به خانواده مکرم ایشان و مردم استان و هم‌رزمان سردار عزیزمان تسلیت عرض نموده و رحمت و غفران الهی و حشر با شهیدان و امام شهیدان را از خداوند منان خواستاریم.

عبدالرحیم نجف قلیزاده سرایی
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباس قلیزاده
فرمانده سپاه عاشورا

متن پیام امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی، ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان بشرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت رزمنده قهرمان و بی‌ادعای سال‌های حماسه و ایثار و استاندار خدوم آذربایجان شرقی سردار پاسدار عابدین رضوی خرم موجب تأسف و تألم خاطر شد.

مرحوم سردار رضوی خرم مدیری ولایت مدار و خستگی‌ناپذیر بود و جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس گواه از جان گذشتگی‌ها و رشادت‌های او بود. اینجانب درگذشت استاندار فقید و تلاشگر استان آذربایجان شرقی را به خانواده محترم ایشان و مردم استان آذربایجان شرقی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان طلب صبر و اجر جزیل دارم.

سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان "

متن پیام حجت الاسلام سید محمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بدینوسیله درگذشت سردار عاشورایی و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، مرحوم «زین‌العابدین رضوی خرم» استاندار جهادی و انقلابی آذربایجان شرقی را که پس از عمری مجاهدت و خدمت در راه آرمان های نظام و انقلاب اسلامی و تحمل جراحات ناشی از جنگ، دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست‌، به خانواده مکرم ایشان، امت شهیدپرور و ولایی استان و یاران و همرزمان وی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه الهی درجات عالی را برای آن مجاهد عرصه جهاد و خدمت مسألت می نمایم.

حجت الاسلام سید محمود حسینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

متن پیام رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تلخ و ناگوار درگذشت سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، زین العابدین رضوی خرم، استاندار جهادی و انقلابی آذربایجان شرقی، پس از عمری مجاهدت در راه آرمان‌های نظام و انقلاب و تحمل جراحات ناشی از جنگ، موجب تاثر و تالم عمیق گردید.

بدون شک مجاهدت‌ها و خدمات آن سردار دلیر در سنگرها و مسئولیت‌های خطیر به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف مدیریتی در کشور در تاریخ این دیار به ودیعه خواهد ماند.

اینجانب ضمن تسلیت صمیمانه عروج آن سردار عزیز، برای هم استانی‌های عزیز، پرسنل سختکوش استانداری آذربایجان‌شرقی به ویژه خانواده محترم ایشان صبر و برای آن انسان وارسته، رحمت الهی از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.


علی اصغر فاتحی‌فر
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

متن پیام امام جمعه شهرستان میانه:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون

خبردرگذشت جانباز انقلاب و مدافع حرم وسردار عاشورایی و استاندار ولایی مرحوم سردار زین‌العابدین رضوی خرّم دردی جانکاه در دلهایمان گذاشت

اینجانب این ضایعه بزرگ را به آحاد مردم آذربایجان شرقی بویژه خانواده مکرم ایشان صمیمانه تسلیت وتعزیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و به همه بازماندگان صبر و اجر درخواست مینمایم ان شاالله با سیدالشهدا و همرزمان شهیدش محشور گردد.

سید سعید رشادی

امام جمعه شهرستان میانه

متن پیام مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی:

إنا لله وإنا إلیه راجعون

خبر رحلت رزمنده‌ای نستوه و فداکار هشت سال دفاع مقدس و فرمانده جبهه توحید مرحوم سردار زین العابدین رضوی خرم موجب تالم خاطر فراوان شد.

مرحوم خرم به عنوان رزمنده‌ای ایثارگر و اخلاق‌مدار تا آخرین فرصت ، عمر خود را صرف خدمت‌رسانی به مردم ولایت‌مدار استان کرد.

اینجانب رحلت این رزمنده خستگی ناپذیر و ولایی را محضر رهبرمعظم انقلاب (مدظلله العالی)، رییس جمهور مردمی و مردم شریف استان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن بزرگمرد انقلابی رحمت و رضوان وبرای خانواده مکرم ایشان اجر و صبر مسئلت می نمائیم.

سید شهاب الدین حسینی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی

متن پیام امام جمعه شهرستان اسکو :

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

خبردرگذشت یادگار دفاع مقدس شخصیت با اخلاص وخدوم ،استاندار جهادی جناب آقای سردار زین العابدین خرم رضوی باعث تالم خاطر گردید.

اینجانب ضایعه درگذشت این انسان خدوم را خدمت خانواده محترم و همکاران ایشان در استانداری و اهالی غیرتمند استان آذربایجانشرقی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر واجر وبرای آن فقید سعید غفران مسئلت مینمایم.

کاظم حافظ نیا
امام جمعه شهرستان اسکو

متن پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی :

بسم الله الرحمن الرحیم

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

خبر درگذشت مدیر توانا و متعهد، زنده یاد سردار عابدین رضوی خرّم استاندار آذربایجان شرقی که از جانبازان دوران دفاع مقدس بود، موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

بی‌شک فقدان آن مرحوم که از جمله مدیران کاردان و خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی بود ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای استان خواهد بود.

زنده یاد سردار خرّم در دوران مسئولیت خویش، هم در کسوت فرمانده لشکر عاشورا و هم در استانداری همواره منشاء و اثر خالصانه در خدمت به ایران اسلامی و مردم شریف خطه آذربایجان و علی‌الخصوص اصحاب فرهنگ و هنر بود و نگاه ویژه و راهبردی، حمایت، همراهی و خدمات ارزنده‌ وی در سنگر فرهنگ و هنر در اذهان مردم باقی خواهند ماند.

ضمن عرض تسلیت درگذشت نابهنگام آن شخصیت ارزشمند و انقلابی خدمت خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف استان، از درگاه قادر متعال برای آن مدیر خدوم که سالهای متمادی صادقانه خدمت کرد، رحمت واسعه و برای سایر بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha