یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / مراسم تکر م ومعارفه رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین

 حوزه/ رئیس سابق بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت:  امروز وظیفه سنگینی به عهده ما نهاده شده که از آرمان‌های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و جانبازان در آن پای نهاده‌اند، پاسداری و اجازه ندهیم که دشمنان با توطئه‌های خود ما را از مسیر اصلی منحرف سازند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی امروز در مراسم تکریم و و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین که در سالن اجتماعات حضرت فاطمه زهرا (س) سپاه استان قزوین برگزار شد گفت:باید از نگاه ویژه و ارزشمند فرماندهی سپاه استان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه د، اساتید، مدیران و طلاب حوزه های علمیه در مدت ۱۶ سال که با این مجموعه همکاری و همراهی داشتند قدردانی نمایم.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه سنگینی به عهده ما نهاده شده که از آرمان‌های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و جانبازان در آن پای نهاده‌اند، پاسداری و اجازه ندهیم که دشمنان با توطئه‌های خود ما را از مسیر اصلی منحرف سازند.

رئیس سابق بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: شهدا مظهر ایثار، آزادگی و خانواده‌های آنان نماد صبر و شکیبایی در جامعه هستند و ما تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم و خود را موظف می‌دانیم به عنوان خادم این عزیزان تا جایی که در توان داریم به خانواده معظم شهدا خدمت نمائیم.

وی ادامه داد: در ۴۳ سال پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با تمام امکانات و تجهیزات تلاش کردند تا انقلاب را از پای درآورند، اما نه تنها خدشه‌ای بر انقلاب وارد نشد، بلکه هر روز بر اقتدار و قدرت آن افزوده شد.

وی اظهار کرد:ملت ایران با وجود نقشه دشمنان، آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی که همان آرمان مکتب اهل بیت(ع) و تعالیم پیامبر اسلام(ص) را محقق کردند و هر روز نیز شاهد افزایش عظمت ایران هستیم.
انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha