جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
تصاویر/کمیته‌های ستاد انتخابات استان اردبیل

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: کمیته‌های ستاد انتخابات استان اردبیل در راستای برگزاری مانور انتخاباتی آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، رضا قاسمیان امروز در نشست ستاد انتخابات استان اردبیل با تشریح وظایف و دستورالعمل‌های ابلاغی برای کمیته‌های ستاد انتخابات، اظهار کرد: مانور انتخاباتی تا زمان انتخابات در ۳ مرحله اجرا خواهد شد تا آمادگی‌های لازم سنجش و مشکلات رفع شود.

وی با بیان اینکه لازم است کمیته‌های مرتبط با ستاد انتخابات استان اردبیل روزانه وظایف خود را رصد و دستورالعمل‌های ابلاغی را عملیاتی کنند، گفت: هماهنگی کمیته‌های مختلف در راستای اطلاع‌رسانی دستورالعمل‌های اجرایی به زیرمجموعه‌های شهرستانی مورد تأکید بوده و اقدام در زمان‌بندی‌های تعیین‌شده ضروری است.

قاسمیان به زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان نیز اشاره کرد و ادامه داد: هشت روز قبل از رای‌گیری یعنی از سوم اسفند تبلیغات کاندیداها و داوطلبان مجلس دوازدهم شروع می‌شود و تا ساعت هشت صبح ۱۰ اسفند این تبلیغات ادامه خواهد داشت.

وی به نقش تأثیرگذار مجلس و نمایندگان در توانمندسازی جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور پررنگ مردم و انتخاب شایستگان برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی از برکات انتخابات خواهد بود تا ما بتوانیم در عرصه بین‌المللی نیز اقتدار کشورمان را به رخ بکشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha