یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی اکبر اسماعیلی

حوزه/ حضور مردم در انتخابات، اقتدار، اتحاد و شوکت کشور را به رخ دشمنان می‌کشاند و امنیت آفرین است؛ دلسرد کردن مردم از انتخابات و مشارکت در انتخابات، توطئه همیشگی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر صبح امروز در جمع کارکنان منطقه دوم نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقش و حضور مردم در انتخابات را یک وظیفه و حق برای آحاد جامعه دانست و تأکید کرد: انتخابات و حضور مردم در ایران اسلامی مظهر اقتدار و مردم سالاری دینی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: حضور مردم در انتخابات اقتدار، اتحاد و شوکت کشور را به رخ دشمنان می‌کشاند و امنیت آفرین است.

وی با اشاره به اینکه دلسرد کردن مردم توطئه همیشگی دشمنان است، تصریح کرد: توطئه دشمنان در دلسرد کردن مردم این است که مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور نداشته و نسبت به سرنوشت کشور بی اهمیت باشند.

امام جمعه موقت بوشهر، پایین بودن مشارکت‌های مردم در انتخابات را از خواسته دشمنان دانست و بیان کرد: اگر بخواهیم خواسته دشمنان محقق نشود باید در انتخابات ۱۱ اسفند و پای صندوق‌های اخذ رأی حضور حداکثری داشته باشیم و اگر حضور ضعیف باشد قطعاً دشمنان برای جامعه اسلامی ناامنی ایجاد می‌کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی، انتخابات را در متن دین اسلام دانست و تأکید کرد: انتخابات در آموزه‌ها و احکام اسلامی قرار دارد و حضور در انتخابات ضمن نشان دادن اقتدار حکومت، اعتبار، ابهت و احترام کشورها به جامعه اسلامی افزایش می‌دهد و همه وظیفه دارند در این مظهر اقتدار، مشارکت حداکثری داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تأکید بر حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم و مبارزه با گرانی قیمت کالاها و بیکاری گفت: باید زمینه نقش‌آفرینی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و ناکامی دشمنان و افزایش اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش فراهم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha