یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ویژه برنامه دهه فجر

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری ۳۰ برنامه و رویداد قرآنی فرهنگی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید نصرت‌الله موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که در دفتر امام جمعه بروجرد، برگزار شد، بیان داشت: ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه های گوناگون به مردم است.

وی بر باشکوه برگزار شدن برنامه های ایام الله دهه فجر برای اقشار مختلف جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: باید تلاش شود برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت مردمی و بامحتوا برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: ۴۶ گفتمان دینی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در راستای جهاد تبیین در شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی از اجرای ۳۰ برنامه و رویداد قرآنی فرهنگی در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در بروجرد خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه ها به همت اداره تبلیغات اسلامی و با هدف اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه برگزار می شود.

وی در پایان برگزاری مراسم شب های انقلاب در مساجد و همچنین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در رشته‌های مختلف را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر در بروجرد برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha