شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری گفت: قوه قضائیه ملجأ و پناهگاه مردم است؛ قدردانی مردم استان بوشهر از عملکرد مجموعه دادگستری و همچنین تقدیر آنها از اقدامات رئیس کل دادگستری استان بوشهر، نشان‌دهنده گام‌های خوب و مثبت برداشته شده برای حل مشکلات مردم این استان توسط عدلیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی، گفت: قوه قضائیه ملجأ و پناهگاه مردم است؛ قدردانی مردم استان بوشهر از عملکرد مجموعه دادگستری و همچنین تقدیر آنها از اقدامات رئیس کل دادگستری استان بوشهر، نشان‌دهنده گام‌های خوب و مثبت برداشته شده برای حل مشکلات مردم این استان توسط عدلیه است.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه‌های حمایت از انقلاب طی بیش از چهار دهه گذشته، گفت: به فضل الهی در انتخابات پیش رو که یازدهم اسفندماه برگزار می‌شود نیز شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر نیز طی سخنانی ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه این استان، از اقدام انقلابی قوه قضائیه در صدور اسناد مالکیت اراضی و املاک در ۴ شهر و ۱۰ روستای منطقه عسلویه، قدردانی به عمل آورد.

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این جلسه، به بیان مطالبی در رابطه با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط در استان بوشهر در راستای تامین امنیت هرچه بیشتر این استان پرداخت.

ابراهیم رضایی، رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر نیز در این جلسه، حل مشکلات مربوط به صدور اسناد مردم دشتستان بعد از نیم قرن توسط قوه قضائیه را مصداق یک اقدام انقلابی و کار برای خدا دانست.

وی در ادامه، به انتقاد از برخی رویه‌های مدیریتی در ادوار گذشته در استان بوشهر پرداخت.

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این جلسه، به بیان فرآیندهای طی شده در این استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات اسفندماه سال جاری پرداخت.

همچنین باستین معاون اقتصادی استانداری بوشهر نیز به بیان برخی چالش‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی این استان پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha