یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر در پیامی از رئیس قوه قضائیه به جهت حضور در استان و اقدامات انجام شده تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر در پیامی از رئیس قوه قضائیه به جهت حضور در استان و اقدامات انجام شده تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

محضر مبارک حضرت مستطاب آیت الله محسنی اژه‌ای "دامت برکاته العالیه"

ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

با سلام و عرض ادب و دعای خیر

در آغاز، میلاد گهربار و آسمانی حضرت مولی الموحدین امیر المؤمنین امام علی بن أبی ‌طالب "علیه السلام" را به جنابعالی تبریک عرض می‌نمایم. صمیمانه از حضور پر خیر و برکت آن جناب و هیئت همراه در استان ولایتمدار و دار الحماسه بوشهر قدردانی می‌نمایم و از عنایات عدالت‌محور آن ریاست محترم در احقاق حق و اعطای اسناد مالکیت زمین به مردم در عسلویه، سپاس فراوان دارم و امیدوارم که با توجه ویژه حضرتعالی اسناد مالکیت دیگر نقاط این استان به ویژه آبپخش، خارک و دشتی نیز حل گردد. بی‌تردید احقاق حقوق مردم توسط قوه محترم قضائیه تجلّی عدالت و مردمداری نظام اسلامی بوده و مایه امید و اعتماد افزون می‌گردد. این اقدام ارزشمند در آن مکان و زمان حساس موجب رضایت و دعای خیر اهل تشیع و تسنن گردید؛ بر خویش لازم می‌دانم که از الطاف و اقدامات جناب آقای دکتر بابایی، ریاست محترم سازمان ثبت اسناد کشور و معاونان ایشان و جناب آقای دکتر مهر انگیز، مدیر کل محترم دادگستری و جناب آقای بزرگمهر، مدیر کل ارجمند ثبت اسناد بوشهر ارج گزارده و تشکر نمایم.

در پایان مجددا از جانب خود و مردم ولایتمدار استان بوشهر از اقدامات ارزشمند حضرتعالی و معاونان و همراهان و همکاران گرامی، کمال تشکر و قدردانی را می‌نمایم.

از خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت بقیة الله الاعظم "روحی فداه" و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای "دامت برکاته العالیه" و موفقیت روز افزون آن جناب و همکاران محترم را از خداوند متعال خواستارم.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha