شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: یکی از مهمترین خصوصیات پرداخت زکات کاهش فاصله طبقاتی بین ثروتمندان و فقرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان امروز در آیین ترویجی - تکریمی زکات در مسجدحمزه روستای زیارت دشتستان ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد باسعادت مولای متقیان امیرالمؤمنین علیه السلام اظهار داشت: ماه رجب ماه خداست و رحمت الهی فراوان است، لذا سعی کنیم با استغفار حداکثر استفاده را از این ماه ببریم.

وی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه اشاره کرد و افزود: امامین انقلاب همواره نسبت به ضرورت حضور مردم در انتخابات و اثرات آن جهت پیشبرد نهضت اسلامی تاکید فراوان داشتند.

حجت الاسلام مصلح ابراز داشت: دشمنان می خواهند ما در انتخابات شرکت نکنیم، دشمنان می خواهند چنین وانمود کنند که ملت رغبتی به انتخابات ندارند، شما باید این فکر غلط را تخطئه نمائید و با حضور چشمگیر در انتخابات بار دیگر دست رد به سینه آنان بزنید.

رئیس شورای زکات شهرستان دشتستان به فواید پرداخت زکات اشاره کرد و اظهار داشت: در قرآن کریم ۲۷ بار زکات به همراه نماز آمده و ۳۲ بار هم کلمه زکات بطور مشخص مطرح گردیده است.

امام جمعه برازجان اضافه کرد: یکی از مهمترین خصوصیات پرداخت زکات کاهش فاصله طبقاتی بین ثروتمندان و فقرا می باشد، بی توجهی به زکات موجب تضعیف بنیه اقتصادی و دوری مردم از معنویات و در نتیجه رواج بخل و حسادت در جامعه می شود.

در پایان برنامه توسط حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان، موسوی نژاد رئیس اداره اجرایی زکات استان و اعضای شورای اسلامی روستای زیارت از مودیان فعال زکات تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha