دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست خبری تشریح فعالیت های بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه

حوزه/ مدیر موسسه و بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه گفت: طبق دلایل آینده پژوهی کتاب صحیفه سجادیه کتاب آینده و آخرالزمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی وافی در هشتمین نشست هم‌اندیشی و دیدار صمیمانه فعالان حوزه اخلاق و تربیت که در سالن جلسات پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار شد، اظهار کرد: صحیفه سجادیه به عنوان یکی از متون دینی که به دست ما رسیده است باید جزو اسناد بالادستی باشد.

وی با اشاره به اینکه صحیفه سجادیه بخشی از عترت است، مطرح کرد: توجه امام سجاد(ع) به دعا نشان می‌دهد که دعا جزئی از جریان راهبردی است.

مدیر موسسه و بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه با بیان اینکه طبق دلایل آینده پژوهی صحیفه سجادیه کتاب آینده و آخرالزمان است، عنوان کرد: یکی از راهبردهای دعا مقابله با طغیان انسان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از آثار دعا، ایجاد ریشه‌های نشاط روحی در جامعه است، خاطرنشان کرد: اصل صحیفه سجادیه را امام املا می‌کردند و فرزندان ایشان، می‌نوشتند.

حجت الاسلام والمسلمین وافی با بیان اینکه صحیفه سجادیه سند هویتی و تاریخی اسلام است، تصریح کرد: صحیفه سجادیه زبان مشترک فطری و زبان امروزی است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به جریان صحیفه سجادیه کم کاری‌هایی شده است، یادآور شد: دعاهای صحیفه سجادیه دارای سیر است و نظاماتی برای آن وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha