دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/نماز جمعه شهرستان پارس آباد

حوزه/ حجت الاسلام باقری گفت: مهم‌ترین پشتیبان این نظام و کشور حرم ولایت است و دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است، اما مردم ما با رأی دادن و شرکت در انتخابات به اجرای عدالت، کار، تلاش و دلسوزی در سرنوشت مملکت نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری‌بنابی، امام جمعه شهرستان پارس‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و اهمیت و ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بر لزوم حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات پیش‌رو تأکید کرد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اجتماعی مردم شرکت در انتخابات است، گفت: دشمن همواره سعی می‌کند مردم پای صندوق‌های رأی حضور نیابند و در این باره تبلیغ می‌کند، اما شرکت در انتخابات حق و هم تکلیف شرعی است.

حجت الاسلام باقری‌ بنابی افزود: مهم‌ترین پشتیبان این نظام و کشور حرم ولایت است و دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است، اما مردم ما با رأی دادن و شرکت در انتخابات به اجرای عدالت، کار، تلاش و دلسوزی در سرنوشت مملکت نقش‌آفرینی می‌کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس‌آباد خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب مردم ما حق تعیین سرنوشت خود را نداشته و به صورت سلطنت شاهنشاهی اداره می‌شد و این دستاورد انقلاب اسلامی است که مردم می‌توانند آزادانه به هر فردی که می‌خواهند، رأی بدهند.

وی گفت: به امید خدا حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات پیش‌رو، اقتدار ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوباره به رخ جهانیان می‌کشد.

حجت الاسلام باقری‌بنابی همچنین به فرارسیدن ایام الله دهه فجر و روز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ۴۵ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و جشن ۴۵ ساله این انقلاب هرچه باشکوه‌تر برگزار شود،‌ عظمت این انقلاب را نشان می‌دهد.

امام جمعه پارس‌آباد در پایان به بارش برف در سراسر استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال بارش برف در تمام استان‌ها خوب بوده و مردم هم شکرگزار خداوند هستند و امیدوارند با بارش رحمت الهی کشت و کشاورزی آن‌ها هم برکت داشته باشد و زکات خود را پرداخت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha