یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم توزیع هدایای رهبرمعظم انقلاب به قهرمانان ورزشی و مدال آوران بازی های آسیایی و و پارا آسیایی هانگژو در خوزستان

حوزه/ امام جمعه اهواز قهرمانان ورزشی و مدال آوران بازی های آسیایی و و پارا آسیایی هانگژو را افتخار برای استان خوزستان معرفی کرد و گفت: به خودمان می بالیم که دختران و پسران این استان افتخار کسب می‌کنند. هر وقت پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته می شود به خودمان می بالیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم توزیع هدایای رهبرمعظم انقلاب به قهرمانان ورزشی و مدال آوران بازی های آسیایی و و پارا آسیایی هانگژو در خوزستان باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

این مراسم نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه سرود جمهوری اسلامی ایران نیز همخوانی شد. همچنین در ادامه آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گزارشی از محورهای مختلف این اداره کار پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با تبریک میلاد حضرت امیرالمؤمنین(ع)، گفت: ماه رجب ماه ولایت است و انسان باید از این ماه نهایت استفاده را ببرد.

وی گفت: حضرت امیرالمؤمنین(ع) می فرمایند خیر دنیا و آخرت در ۴ چیز است. "راستگویی" نخستین ویژگی می باشد؛ در روایت داریم به کثرت نماز و روزه دیگری توجه نکنید و ملاک تام ایمان نیست بلکه انسان مومن ممکن است دامن او آلوده به گناه شود اما هرگز دروغ نمی گوید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: "ادای امانت، "عدم آلوده شدن به مسائل شهوانی" و "حسن خلق" سه ویژگی دیگری است که حضرت امیرالمؤمنین(ع) بیان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد خاطرنشان کرد: انسانی بدنی سالم داشته باشد خوب است و روح سالم در بدن سالم است منتهی این فرع است اصل روح و قلب انسان می باشد. منظور از قلب واسطه بین انسان و خداوند ‌متعال است. بدن ابزاری برای رشد و تعالی انسان است که او را به قله ها می رساند.

امام جمعه اهواز قهرمانان ورزشی و مدال آوران بازی های آسیایی و و پارا آسیایی هانگژو را افتخار برای استان خوزستان معرفی کرد و گفت: به خودمان می بالیم که دختران و پسران این استان افتخار کسب می‌کنند. هر وقت پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته می شود به خودمان می بالیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: اینکه قهرمانی بعداز کسب مدال سجده می کند و در یک صحنه ورزش شکر خدا را به جای می آورید، کار بزرگی در عرصه جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: درخصوص مطالبات و دغدغه های مطرح شده از سوی مدال آوران و قهرمانان به سهم خودم از وزارتخانه های مختلف پیگیری خواهم کرد.

در مراسم توزیع هدایای رهبرمعظم انقلاب، از 15 قهرمان ورزشی و مدال آور بازی های آسیایی و و پارا آسیایی هانگژو خوزستان در رشته های کشتی، شطرنج، کبدی، ورزش های جانبازان و معلولان قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha