یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رونمایی از پوستر و سایت همایش ملی «ملزومات، ساز و کارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان»

حوزه/ مراسم رونمایی از پوستر و سایت همایش ملی «ملزومات، ساز و کارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان» با حضور معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم رونمایی از پوستر و سایت همایش ملی «ملزومات، ساز و کارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان» با حضور معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران، مدیرکل پدافند غیرعامل استان خوزستان، مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر استان و کادر مدیریت استان برگزار شد.

در این مراسم خانم متولیان، معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران با اشاره به ثبت هشتمین همایش ملی حوزه های علمیه خواهران در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و اولین همایش ملی حوزه علمیه خواهران استان خوزستان ضمن تبریک به خانواده بزرگ حوزه های علمیه، همه پژوهشگران را دعوت به مشارکت در این همایش کرد.

همچنین حجت الاسلام محمدمهدی طاهر مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان خوزستان، مدیران و معاونین پژوهش مدارس علمیه را جهت اطلاع رسانی در سطح استان نسبت به مشارکت در همایش توصیه کرد.

لازم به ذکر است: در این همایش از کلیه نهادها، سازمان‌ها و مجامع علمی پژوهشی درون و برون استانی نسبت به ارسال اثر تا تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۴۰۳ دعوت می شود. تاریخ برگزاری همایش نیز ۳۰ مهر سال آینده باحضور مسئولان کشوری و استانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha