شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش هیات های نظارت استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/رئیس دفتر نظارت و بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد از چالشها انتخابات پیش رو را حضور و تکثر افراد نام برد و گفت: در همین خصوص اکثر افراد خود را برنده انتخابات می دانند و می گویند: اگر شما خوب نظارت کنید ما حتما برنده انتخابات خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، نشست مشترک هیئت های نظارت سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور ، رئیس کل دادگستری، دبیرستاد انتخابات، جانشین فرمانده انتظامی و معاون اداره اطلاعات استان در سالن جلسات دانشگاه یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این نشست، میهمانان جلسه سخنان خود را در خصوص اهمیت انتخابات و حساسیت این دوره از انتخابات در سراسر کشور بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کردند.

سید مهدی جوکار رئیس دفتر نظارت و بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از حضور مدعوین گفت: همکاری در بستر شورای نگهبان یک افتخار است، و ما در این بستر به نوبه ی خود به نظام و انقلاب خدمت می کنیم.

هیچ مصلحتی در انتخابات بالاتر از قانون و اجرای آن نمی باشد

رئیس دفتر نظارت و بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما در برپایی یک انتخابات سالم و پرشور در کشور سهیم هستیم. و هم اینکه حضرت آقا و مردم راضی باشند برای ما کافی است.

وی با تاکید بر اینکه، یکی از مهمترین وظایف پیش رو در انتخابات اسفند ماه تلاش برای اجرای قانون و تلاش برای مشارکت می باشد، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات مسئله اصل کشور می باشد و ما باید مراقب بوده و توجه داشته باشیم این فرمان رهبر معظم انقلاب بر زمین نماند.

جوکار همچنین در بحث اجرای مُرِّ قانون با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: هیچ مصلحتی در انتخابات بالاتر از قانون و اجرای قانون نمی باشد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد از چالشها انتخابات پیش رو را حضور و تکثر افراد نام برد و گفت: در همین خصوص اکثر افراد خود را برنده انتخابات می دانند و می گویند: اگر شما خوب نظارت کنید ما حتما برنده انتخابات خواهیم شد.

هیچ مصلحتی در انتخابات بالاتر از قانون و اجرای آن نمی باشد

وی با اشاره به برخی از مواد قانونی در حوزه برگزاری انتخابات گفت:هیات های نظارت، ضمن احترام به همه نهاد ها و سازمانها و بخصوص عزیزانمان در حوزه اجرایی، هیچ چیز را مهمتر از قانون نمی دانیم ودر اجرای قانون به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد، لذا ما نباید آرمان گرا باشیم ما هم اینکه بتوانیم به قانون عمل کنیم بهترین کار را انجام داده ایم.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: ما باید سعی کنیم انتخابات را بدون از هرگونه حاشیه ای و با کمال آرامش برگزار کنیم. و این آرامش را به شبکه ناظر و عوامل نظارتی انتقال دهیم و در همه کارها سعه صدر داشته باشیم.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث بررسی صلاحیت ها نیز اشاره ای کرد و گفت: در این خصوص ما باید به رای و نظر شورای نگهبان اعتماد کنیم، و در مقابل گلایه های مردم صبر داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha