یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویری از مرحوم آیت الله نمازی در دوران نمایندگی ولی فقیه در منطقه کاشان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، در پیامی ارتحال آیت الله عبد النبی نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پیامی ارتحال آیت الله عبد النبی نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
﴿إِنّا لِلّهِ وَ إِنّا إِلَیْهِ راجِعُونَ﴾
«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ»

ارتحال عالم بصیر و مجاهد پارسا حضرت آیت الله آقای شیخ عبد النبی نمازی موجب حزن و تاثر فراوان شد.

این عالم جلیل القدر و شخصیت مبارز از آغازین روز های نهضت اسلامی و پس از آن در مسئولیت های گوناگون کارنامه بسیار درخشانی از جهاد و اجتهاد در راه معارف دینی و ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار گذاشتند.

حضور در صحنه های سرنوشت ساز و همراهی راستین با امامین انقلاب، آثار ارزشمند علمی ، خدمت صادقانه به مردم در سنگر های مختلف بخشی از عمر شریف آن عالم بزرگوار است.

اینجانب ارتحال این مجاهد عالم عامل را به محضر مبارک امام عصر ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و جامعه روحانیت استان بوشهر، بیت مکرم ایشان و مردم عزیز استان بوشهر تسلیت عرض می کنم.
حشره الله مع النبیین و الصدیقین و الشهداء و الصالحین .
علی اکبر اسماعیلی
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر.
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha