دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1135232
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
اعزام مبلغ

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعةالزهرا(س) از اعزام چهار نفر از مبلغان بین‌الملل جهت اجرای برنامه و حضور در جمع معتکفین از چهارم تا هفتم بهمن ماه به استان‌های یزد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان خبر داد.

خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا علیهاالسلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از اعزام مبلغان غیرایرانی به استان‌های یزد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان در ایام اعتکاف امسال خبر داد و اظهار کرد: اداره کل تبلیغ چهار نفر از مبلغان بین‌الملل از کشورهای تایلند، آلبانی، اندونزی و اکوادور را به همراه دو نفر از مبلغّان جامعة الزهرا علیهاالسلام جهت اجرای برنامه و حضور در جمع معتکفین از چهارم تا هفتم بهمن ماه به این استان‌ها اعزام کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: این مبلغان در مدت سه روز اعتکاف ۳۹ برنامه در شهرهای اهواز، یزد، مهریز، شهرکرد، سامان، کیان و سوده جان و روستاهای توابع شهرستان مهریز برگزار کردند.

شریفی اظهار داشت: نحوه آشنایی با دین مبین اسلام، سپس چگونگی تشرف به مذهب تشیع، بیان نکاتی از زندگی فردی و مسیر طی شده در راه شناخت اسلام و شیعه، اهمیت استفاده از فرصت عظیم ماه رجب و ایام اعتکاف، مقایسه وضعیت فرهنگی و دینی در کشورهای دیگر و ایران، جایگاه زن در اسلام و ایران و سایر کشورها و کمرنگ شدن معنویت در زندگی انسان در غرب و آسیب های ناشی از آن از مباحثی بود که مبلغان به آن پرداختند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا علیهاالسلام افزود: مبلغان غیرایرانی علاوه بر حضور در مساجد و در بین دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم در مدارس و برخی دانشگاه‌های این استان ها نیز حاضر شدند و به سوالات دانش‌آموزان و دانشجویان پاسخ دادند که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

خانم شریفی در پایان از همکاری طلاب کانون‌های استانی خوزستان و چهار محال و بختیاری برای همکاری در این اعزام ها قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha