دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل نقش رسانه‌ها را در ترویج گفتمان و مشارکت انتخاباتی، موثر و مفید دانست و از اصحاب رسانه خواست با تولید محتواهای مناسب از فرصت و فضای موجود برای رشد مسئولیت‌پذیری در جامعه استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، رضا قاسمیان روز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با موضوع مشارکت انتخاباتی در استانداری اردبیل اظهار کرد: افزایش و رشد مسئولیت‌پذیری در جامعه منجر به خیر عمومی می‌شود و فعالان خبر و رسانه مدنظر داشته باشند که داوطلبان، نامزدها، مدیران، مسئولان و شخصیت‌های تاثیرگذار در جامعه، سرمایه‌های عمومی هستند.

وی افزود: این سرمایه‌های اجتماعی باید امنیت روانی داشته باشند و برای تحقق این امر باید رسانه‌ها نسبت به عدم تقویت شایعات و شبهات حساسیت داشته باشند و خطوط قرمز منافع و مصالح را با جدیت رعایت کنند تا فضای رسانه‌ای استان نخبه‌پرور باشد و به حفظ سرمایه‌ها و مطالبه‌گری از آنها سوق یابد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل ادامه داد: فضای انتخابات در استان اردبیل، کلاس درس سیاسی برای یک میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت استان است و این فرصتی برای رشد و بلوغ فهم سیاسی جامعه است و باید هر کس در حوزه خود با نگاه خودباوری وارد عمل شود و مباحث مطرح شده با نامزدها با نگاه طرح ایده و برنامه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha