دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
سیدحقی

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت ها در راستای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدروح‌الله سیدحقی طی سخنانی در همایش قرارگاه مردمی"حضور" و در جمع فرماندهان پایگاه ها و گروه های جهادی بسیج طلاب قم با بیان این که برخلاف القائات دشمن، مردم ما دیندار و علاقه مند به انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: آن چه مهم است این که ما برای رضای خدا و در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی کار کنیم و منفعل نباشیم و این را هم بدانیم که اگر کوتاهی داشته باشیم مورد بازخواست خدای متعال قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: در عرصه پاسخ به شبهات و سؤالات جامعه درباره بحث انتخابات نیاز به تأمین محتوای عمیق و دقیق و به روز است که در این باره در کمیته علمی و محتوایی قرارگاه مردمی حضور، تلاش های خوبی صورت گرفته و به زودی نیز چند کتاب در این زمینه عرضه خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم اظهار کرد: ما باید ضمن تقویت رویکرد و نگاه جبهه ای از همه ظرفیت ها در راستای تحقق مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات استفاده کنیم و این طور هم نباشد که برای نتیجه گرفتن منتظر بودجه و امکانات بمانیم بلکه باید برای خدا و کسب رضای الهی گام برداریم که قطعاً در این صورت برکت و گشایش ها را مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha