دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهدا

حوزه/ همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم مهمانی لاله‌ها در ۹۰ گلزار و یادمان شهری و روستایی استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم در گفت و گویی اظهار داشت: نیم قرن از انقلاب اسلامی می‌گذرد و این انقلاب با پایداری و بصیرت ملت تحت ولایت فقیه با حفظ روحیه ایثارگری و مقاومت باعث خواری و زبونی دشمنان و تضعیف نظام سلطه و امیدواری نیروهای مقاومت و ایستادگی ملت‌های آزاده در برابر دشمنان اسلام و انسانیت شده است.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: کمیته ایثارگران با حضور ۲۰ دستگاه اجرایی و نیروی نظامی و انتظامی هر ساله همزمان با هفته دفاع مقدس، دهه فجر و روز شهید برگزار و از کمیته‌های فعالی است که با محوریت حفظ یاد و راه شهدا و تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار شهادت برگزار می‌شود. امسال این کمیته با ۲۰ برنامه به استقبال دهه فجر انقلاب اسلامی می‌رود.

وی عنوان کرد: مهمانی لاله‌ها از محوری‌ترین برنامه‌های این کمیته است که با حضور نیروهای انتظامی در گلزار شیخان و سوم خرداد، پادگان شهید فراشاهی در گلزار امامزاده ابراهیم، پدافند هوایی حضرت معصومه در بهشت معصومه (س)، قرارگاه عملیاتی علی بن ابیطالب(ع) در بقیع، بنیاد حفظ آثار در یادمان شهدای گمنام و بخشداری‌ها و جهاد کشاورزی در گلزارهای شهدای روستایی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام هنرمند بیان داشت: اجرای برنامه زنگ ایثار در مدارس و مراکز آموزشی و گلزارهای شهدا همزمان با ۱۲ بهمن در نخستین روز از دهه فجر، نصب تصاویر و گلباران محل یادمان شهدای انقلاب، برگزاری یادواره شهدای انقلاب، نصب تصاویر این شهدا در سطح شهر، یادبود شهدا در مدارس، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی و تکریم دستگاه‌ها از خانواده شهدای تحت پوشش از برنامه‌های کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انجام تبلیغات میدانی امسال با شعار «جشن ملی مشارکت پرشور و آینده روشن» انجام می‌شود و برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از قهرمانان ایثارگر از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

گفتنی است، مراسم مهمانی لاله ها ۱۹ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در گلزارهای شهری و روستایی قم برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha