دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / استاندار همدان با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال خارج‌کردن نوجوانان و جوانان ایران اسلامی از مسیر عرصه‌ تحصیل علم و دانش است، گفت: دشمن هر لحظه به فکر ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی ایران بوده و از جنگ تحمیلی و تلاش برای جداسازی برخی استان‌ها از کشور گرفته تا جنگ نرم و فضای مجازی این دشمنی‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب که به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در هنرستان دخترانه خانباغی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی و دانش‌آموزان رأی اولی با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، بازهم به فضل الهی زمینه ساز پیروزی در برابر توطئه دشمنان خواهند بود.

وی افزود: دشمن هر لحظه به فکر ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی ایران بوده و از جنگ تحمیلی و تلاش برای جداسازی برخی استان‌ها از کشور گرفته تا جنگ نرم و فضای مجازی این دشمنی‌ها ادامه دارد.

استاندار همدان، با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال خارج‌کردن نوجوانان و جوانان ایران اسلامی از مسیر عرصه‌ تحصیل علم و دانش است، گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر آموزه‌های تعالی‌آفرین اسلام، برقراری حکومت اسلامی به عنوان جایگزین نظام ستمشاهی را هدف قرار داد و با هدایت‌های رهبر کبیر انقلاب و حضور همه جانبه‌ مردم برای تعیین شکل حکومت، واژه جمهوری اسلامی را به عنوان نظام حکومتی انتخاب کرد.

وی تأکید کرد: ریشه عقیدتی انقلاب اسلامی را باید در اسلام راستین و نبوی جستجو کرد و اسلام علاوه بر بسیج مردم در تمامی ابعاد و مراحل انقلاب اسلامی، خط مشی‌های مورد نظر را نیز تعیین کرده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha