یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار:

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: تشکیل حکومت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و با پشتیبانی علما و مردم یکی از مهم‌ترین رویدادها در قرن بیستم بود.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و با پشتیبانی علما و مردم یکی از مهم‌ترین رویدادها در قرن بیستم بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات جهانی را بر هم زد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی از چندین جنبه قابل تأمل و تحلیل و تفسیر است، نخست اینکه این انقلاب موجب شد که یک حکومت اسلامی و دینی در قرن بیستم شکل بگیرد و از سوی دیگر این انقلاب خود زمینه‌ای برای از بین بردن جهان دو قطبی یعنی بلوک شرق و غرب شد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل رژیم پهلوی که در آن زمان به نوعی ژاندارم منطقه و از سوی دیگر دست نشانده کشورهای غربی در خاورمیانه بود، امری بسیار سخت و حتی غیر ممکن از نظر سیاسیون به نظر می‌رسید ولی اتحاد و وحدت ملت ایران و صد البته رهبری مدبرانه و حکیمانه امام راحل تمام معادلات موجود را بر هم زد و زمینه ایجاد یک کشور کاملاً اسلامی در منطقه و جهان مهیا شد.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: بنابراین با توجه به اینکه این انقلاب محصول سال‌ها مبارزه و ایثارگری ملت ایران و امام راحل و دیگر علما و بزرگان کشور می‌باشد، لازم است که برای حفظ آن در برابر دشمنان نهایت تلاش را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha