سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ب

حوزه/ دهه مبارکه فجر یادآور مجاهدتهای ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی به رهبری امام خمینی رضوان الله علیه است که ریشه طاغوت را خشکانید و نهال حکومت اسلامی را غرس نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر در پیامی آورده است: دهه مبارکه فجر یاداور مجاهدتهای ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی به رهبری امام خمینی رضوان الله علیه است که ریشه طاغوت را خشکانید و نهال حکومت اسلامی را غرس نمود.

بی شک باید انقلاب اسلامی ایران وتاثیر گذاری آن بر جهان را معجزه قرن نامید.

اینک که پنجاه وپنجمین جشن پیروزی انقلاب را اقامه می کنیم مفتخریم که بگوییم به برکت خون شهیدان گلگون کفن و رهبری حکیمانه امام المسلمین امام خامنه ای مد ظله العالی آن نهال به درختی تنومند و پرثمر تبدیل شده که مستضعفان عالم از ثمرات آن بهره مندندو از سویی مستکبران وظالمان عالم ضعیف تر از هر زمان شاهد افول خود می باشند.

مردم مجاهد و زمان شناس ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و حضور پر شور وامیدآفرین در انتخابات ۱۱ اسفند ضمن پاسداشت مجاهدت های امام وشهدا ، تقویت امنیت ملی وتقویت بنیان نظام مقدس اسلامی ، مشت محکمی به سینه بدخواهان ملت ایران خصوصا آمریکای جنایتکار واسراییل کودک کش خواهند زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha