چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ل

حوزه/در اولین روز از دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم غبار روبی مزار شهدا در  پارسیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، در اولین روز از دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم غبارروبی مزار شهدا همزمان با سرتاسر ایران اسلامی با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای گمنام شهرستان پارسیان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان در این مراسم اظهار داشت: رشادت‌های شهدا در دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس باعث پایداری و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است و پاسداشت این خون شهدا حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه است.

سرهنگ پاسدار محمد مهدی زارع خفری ادامه داد: پیروی از ولایت فقیه در تمام امورات راهگشا و گره‌گشای مشکلات و گرفتاری‌هاست و پایبندی به قانون و شریعت اسلامی راز اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در برابر توطئه بدخواهان نظام است.

در ادامه حاضران در این مراسم ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار شهدای گمنام با آرمانهای شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha